Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

MADE.COM lanceert nieuwe brand identity

MADE.COM lanceert brand identity genaamd ‘Never Ordinary’ in haar belangrijkste Europese markten. De lanceringscampagne, die in samenwerking met Wonderhood Studios tot stand is gekomen, gaat uit van het feit dat het interieur het hart van creativiteit en originaliteit zou moeten zijn. Doordat MADE als merk met deze campagne een nieuwe weg in slaat, laat het merk zien dat ze een ongeëvenaarde autoriteit is op het gebied van uitzonderlijk en verrassend design.

MADE kwam in 2010 op de markt en is sindsdien het toonaangevende digital native lifestyle-merk in de interieur- en designbranche. Het merk houdt de industrie scherp met hun hoogwaardige, exclusieve designs. MADE houdt een kleinschalig productiemodel aan, dat het voor klanten mogelijk maakt om op verantwoordelijke wijze het interieur van hun dromen te realiseren.
Bij deze merkvernieuwing draait het allemaal om het maken van statements, de obsessie voor ieder detail en het durven in design. Als merk blijft MADE geïnspireerd door innovatie, is het vastbesloten om grenzen te blijven verleggen op het gebied van design en conventionaliteit uit te dagen in alles wat ze doen. ‘Never Ordinary’ zal werken als een interne filosofie, van showrooms tot klantenservice en productverpakkingen.

De campagne, gecreëerd door Wonderhood Studios, begint met een video waarin een nietsvermoedende gast, Daniel, voor het eerst aankomt in het huis van zijn date. Wanneer Daniel de instructies van zijn date opvolgt over waar hij de badkamer kan vinden, komt hij uit bij een lange gang met een reeks deuren. Achter iedere deur die hij opent, schuilt een kamer die tot leven komt. De meubels in de kamers hebben een eigen persoonlijkheid: een vliegende bank, een mysterieus vloerkleed en in de laatste kamer bevindt zich een betoverende onderwaterwereld.
De video is geregisseerd door Fabrice Le Nezet en zal worden uitgezet in MADE’s belangrijkste Europese markten: Engeland, Frankrijk, Duitsland en Nederland. Ondersteunend aan AV is een OOH en social campagne, die werd gecreëerd door Joe Jackson. In deze campagne worden de drie kamers uit de video weerspiegelt. Dit is Wonderhood Studios’ eerste werk voor MADE, nadat ze eerder dit jaar een competitieve pitch wonnen.

Jude Whyte, Brand Director bij MADE, vertelt:
“Het maakt ons heel blij dat we eindelijk de lanceringscampagne van ons nieuwe brand identity ‘Never Ordinary’ kunnen delen. We weten dat onze klanten allemaal een unieke visie hebben op hoe hun interieur eruit zou moeten zien en we wilden met deze campagne laten zien dat MADE er is om die visie samen met hen naar een hoger niveau te tillen. Onze producten zijn ontworpen door mensen, vóór mensen, om hen te helpen zich op unieke manieren uit te drukken.”

Sofie Saietz Bergstrand & Simone Weilborg, creatieven bij Wonderhood Studios, voegen toe:
“Het gebeurt niet elke dag dat je een nieuwe campagne mag lanceren voor een merk met zo’n buitengewone kijk op design en vakmanschap. Bij MADE draait het om moed, durf en het omarmen van je persoonlijke stijl. Dit wordt allemaal weerspiegeld in hun nieuwe brand identity ‘Never Ordinary’. Deze woorden zijn altijd onze leidraad geweest; van het kiezen van de juiste items voor de campagne tot het vinden van de perfecte kleur voor de vissenkop. Samenwerken met Fabrice en Optical Arts Studio om dit alles tot leven te brengen was geweldig.”

Meer informatie:
MADE.COM
www.made.com 

Publicatiedatum: