Verso - leverancier van meubels, verlichting, kunst en designobjecten, mede opgericht door Amauri Aguiar - vindt de designshowroom opnieuw uit.
Toen Amauri Aguiar, ondernemer en veteraan in de designindustrie, zijn nieuwe luxueuze interieurmerk Verso ontwierp, wist hij dat het samenstellen van een collectie moderne en hedendaagse meubelen, verlichting, kunst en designobjecten van erfstukkwaliteit het gemakkelijkste van zijn twee doelstellingen zou zijn om te bereiken. Het opnieuw uitvinden van het bedrijfsmodel van de typische design showroom zou een grotere uitdaging zijn - maar net zo lonend.
In plaats van te openen in een statisch winkelpand, samen met de juiste groep concurrenten in de juiste straat in New York, kozen Aguiar (voorheen van Matter en Espasso) en zijn partner, architect Bryan Young, ervoor om het merk te lanceren met een dynamisch idee. De Verso 'showroom' zal zijn producten periodiek tentoonstellen met een reeks beperkte engagementen op bestemmingen over de hele wereld, te beginnen in augustus 2022 in het idyllische Bridgehampton, NY, gevolgd door Los Angeles, Miami, en José Ignacio, Uruguay, tot ver in 2023. Maar noem het geen pop-up.
Opereren als een wereldwijd, multichannel bedrijf gebaseerd op cyberspace en een rondreizende showroom is alleen mogelijk dankzij Verso's eigen technologie, een essentieel onderdeel van Aguiar's visie voor het bedrijf. Zijn software heeft intern al bewezen transformationeel te zijn, waardoor Verso een gevarieerde wereldwijde klantenkring 24 uur per dag kan bedienen. Voor de klanten betekent het transparantie in de vorm van productinformatie en real-time orderupdates via de website - wat niet klinkt als transformatie, maar helaas, voor de meubelindustrie, is het dat wel.
Bron: wallpaper.com