Adviseurs Leen Bakker aan huis rijden volledig elektrisch

Om tegemoet te komen aan de veranderende klantvraag, biedt Leen Bakker sinds dit jaar ook advies aan huis aan voor onder andere raamdecoratie en gordijnen op maat. Op weg naar verduurzaming van de organisatie, rijden de adviseurs die bij de klanten thuiskomen vanaf september allemaal in een volledig elektrische auto. Het streven is om alle services die Leen Bakker bij de klant aan huis aanbiedt op termijn volledig elektrisch te gaan uitvoeren. Naast advies aan huis gaat dit om de eigen bezorgdienst Last Smile en de montagedienst. 

Recent werden de eerste elektrische auto’s overhandigd aan de adviseurs, in september volgen de overige auto’s en rijden alle adviseurs elektrisch. Het feestelijke evenement vond plaats bij Brover in Geldrop, waar partner Van Mossel ook aanwezig was.

Advies aan huis ontzorgt klanten
Leen Bakker biedt nu landelijk de service ‘advies aan huis’ aan. De service is zeer succesvol, steeds meer klanten vinden het fijn om thuis persoonlijk advies op maat te krijgen. Naast het advies over welke raamdecoratie of gordijnen het meest geschikt zijn, zorgen de adviseurs ook voor het inmeten en kan de bestelling direct worden geplaatst. Als de klant dit wenst komt het Montageteam van Leen Bakker de bestelling na levering bij de klant ophangen.

Over Leen Bakker
In 2019 vierde Leen Bakker haar 100-jarig bestaan. Met 175 vestigingen en 2.500 medewerkers in Nederland en België en een webshop met een aandeel van 20% van de totale omzet is Leen Bakker een van de grootste omnichannel retailers in de woonbranche. Leen Bakker vormt samen met Kwantum de Homefashion Group. 

Meer informatie:
Leen Bakker
www.leenbakker.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven