Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Online shopping bijna net zo populair als fysiek winkelen'

Online shopping is bijna net zo populair als fysiek winkelen. Inmiddels shopt 30 procent van de Nederlandse consumenten het liefst online, tegenover 31 procent die de stenen winkel prefereert. Dat blijkt uit onderzoek van Klarna onder circa 14 duizend consumenten uit dertien landen, onder wie ruim duizend in Nederland.



In het Verenigd Koninkrijk en Zweden is online shopping inmiddels populairder dan de offline variant. Nederland staat op de vierde plek in de transformatie naar digitaal.
De belangrijkste reden om fysiek te blijven shoppen, is voor 81 procent van de Nederlanders de sociale interactie in de winkel.

Bron: RetailTrends

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer