Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Journalist onderzocht het nut van interieurservice bij Fest en Ikea

Met dank aan sociale media is ons interieur uitgegroeid tot een soort visitekaartje waar we steeds meer tijd en geld voor uittrekken. Dat beseffen ook meubelmerken, die interieurarchitecten in dienst nemen om hun klanten te adviseren. Is dat echt nodig of eerder overbodig? Journalist Mare Hotterbeekx ging namens Knack Weekend langs bij de interieurservice van Fest en Ikea.


Mare Hotterbeekx.

"Waar het advies van Fest inspirerend is, en iets breder gaat, stap je bij Ikea buiten met een concrete handleiding en een gedetailleerd visueel plan. Het is dus maar net waar je naar op zoek bent", concludeert Mare.

Lees hier het hele artikel, waarin de service van Fest en Ikea uitgebreid beschreven wordt.

Publicatiedatum: