Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Ilse van Loon van Stoov:

"Zo zonde om te zien dat van merken soms niets meer overblijft dan een lege huls"

Ilse van Loon is Head of Brand & Communications bij Stoov. Het Nederlandse Stoov werd opgericht in 2014 en ontwerpt en produceert kussens met infraroodverwarming. Voor de rubriek ‘Mijn Marketing’ van het nieuwsplatform Food en Retail reageert zij op een aantal steekwoorden.



Lege hulst
"Marketing an sich kan me niet frustreren, maar de toepassing kan me soms wel verbazen. Zo zonde om te zien dat van merken soms niets meer overblijft dan een lege huls. Dat heeft natuurlijk zijn redenen, maar voor een merkbouwer kan dat frustrerend zijn", aldus Ilse.

Lees hier de hele rubriek van Food en Retail.

Publicatiedatum: