Ilse van Loon van Stoov:

"Zo zonde om te zien dat van merken soms niets meer overblijft dan een lege huls"

Ilse van Loon is Head of Brand & Communications bij Stoov. Het Nederlandse Stoov werd opgericht in 2014 en ontwerpt en produceert kussens met infraroodverwarming. Voor de rubriek ‘Mijn Marketing’ van het nieuwsplatform Food en Retail reageert zij op een aantal steekwoorden.



Lege hulst
"Marketing an sich kan me niet frustreren, maar de toepassing kan me soms wel verbazen. Zo zonde om te zien dat van merken soms niets meer overblijft dan een lege huls. Dat heeft natuurlijk zijn redenen, maar voor een merkbouwer kan dat frustrerend zijn", aldus Ilse.

Lees hier de hele rubriek van Food en Retail.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven