Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Wat elke retailer van Amazon kan leren...'

Volgens analyseprogramma Littledata hebben detailhandelaren in woninginrichting hulp nodig als het gaat om het toevoegen van producten aan hun online winkelwagentjes door consumenten. Volgens Furniture Today weet Amazon exact hoe het consumenten moet verleiden een artikel te kopen.

''Wanneer een consument bij Amazon winkelt, zelfs als ze het product waarop ze klikt niet koopt, verstrekt Amazon informatie over dat product, inclusief kosten, beschikbaarheid, verzenddatums, specificaties en meer, evenals soortgelijke "die je misschien ook leuk vindt" producten.''

"Amazon's geheime saus is: als je dat product niet gaat kopen, gaan ze je naar een ander product verplaatsen om te kopen," zei Stansbury die retailers helpt in de e-commerce. “We bedienen retailers die tonnen producten verkopen. In dat proces van verplaatsing naar winkelwagentje serveren we berichten zoals Amazon dat doet die relevant zijn voor dat product en die sitebezoeker.''

Ze vervolgt: 'Het helpt om consumenten zoveel mogelijk informatie te geven. De top 10 redenen waarom (consumenten) niet kopen, hebben allemaal te maken met ontbrekende, onnauwkeurige of verwarrende informatie", zegt Stansbury.

Lees hier het hele artikel.

Publicatiedatum: