Wie een tijdje geleden online aan het shoppen was bij Leen Bakker kon wel een erg bijzonder aanbod tegenkomen op de website. Enkele uren werden er eetkamerstoelen aangeboden met een korting van maar liefst 91%. Was dat de bedoeling? Zeker niet. “Helaas werd de stoel van type ‘Kevin’ door een handmatige fout aan onze zijde gedurende een paar uur met een onbedoelde en onrealistisch hoge korting van meer 90 procent aangeboden in onze webshop”, zo communiceerde Leen Bakker achteraf.
Toch hebben verschillende klanten (proberen) te profiteren van de blunder. Een aantal klanten zag hun kans om de stoelen voor een prikje te bestellen. “De orders van de klanten die op deze dag een bestelling plaatsten, heeft ons systeem vorige week automatisch geannuleerd. Die fout is rechtgezet en Leen Bakker is inmiddels begonnen de geplaatste orders conform afspraak te leveren”, legt de interieurwinkel uit. De klanten die gedurende die paar uur van de promo wisten te profiteren, zullen de stoelen nu dus geleverd krijgen. “De komende dagen nemen wij contact op met alle klanten om de levering individueel te bevestigen.” Toch laat niet iedereen het hierbij. Een groep die nog geen bevestiging hebben gehad, hebben aan de bel getrokken via Test Aankoop. Dat meldt Het Laatste Nieuws (HLN).
Lees hier het complete artikel.