Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Tijdelijke prijsdaling van meer dan 90%

Klanten Leen Bakker slaan hun slag met onbedoelde megakorting

Wie een tijdje geleden online aan het shoppen was bij Leen Bakker kon wel een erg bijzonder aanbod tegenkomen op de website. Enkele uren werden er eetkamerstoelen aangeboden met een korting van maar liefst 91%. Was dat de bedoeling? Zeker niet. “Helaas werd de stoel van type ‘Kevin’ door een handmatige fout aan onze zijde gedurende een paar uur met een onbedoelde en onrealistisch hoge korting van meer 90 procent aangeboden in onze webshop”, zo communiceerde Leen Bakker achteraf.



Toch hebben verschillende klanten (proberen) te profiteren van de blunder. Een aantal klanten zag hun kans om de stoelen voor een prikje te bestellen. “De orders van de klanten die op deze dag een bestelling plaatsten, heeft ons systeem vorige week automatisch geannuleerd. Die fout is rechtgezet en Leen Bakker is inmiddels begonnen de geplaatste orders conform afspraak te leveren”, legt de interieurwinkel uit. De klanten die gedurende die paar uur van de promo wisten te profiteren, zullen de stoelen nu dus geleverd krijgen. “De komende dagen nemen wij contact op met alle klanten om de levering individueel te bevestigen.” Toch laat niet iedereen het hierbij. Een groep die nog geen bevestiging hebben gehad, hebben aan de bel getrokken via Test Aankoop. Dat meldt Het Laatste Nieuws (HLN).

Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: