Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hoe ver kun je gaan in je service? Tot drie keer toe nieuwe eettafelstoelen

Het is niet altijd kommer en kwel in het consumentenbestaan. Daarom besteedt het Leidsch Dagblad ook graag aandacht aan positieve ervaringen. Met de rubriek ’Klasse’. Zo zetten Hans en Hennie Haijen uit Zaandijk graag Woonexpress in het zonnetje.


Armstoel Tolbert van Woonexpress.

"Daar kochten we zes eettafelstoelen. Nadat één op een lasnaad brak, kregen we ons volledige geld terug. Daarvan kochten we vier duurdere stoelen, bekleed met kunstleer. Vlak voor het verstrijken van de garantietermijn ontstonden kleine scheurtjes in het kunstleer. Fabrieksfout. Weer kregen we alle stoelen vergoed! We kochten vier nieuwe met ander kunstleer. Dat leek goed te gaan maar er ontstonden toch weer scheurtjes in één van de stoelen. Ook nu beoordeelde Woonexpress dat dit niet mocht gebeuren. We kregen gratis een nieuwe stoel. Weergaloos goede service!", laten Hans en Hennie weten.

Bron: Leidsch Dagblad

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer