Cosentino heeft Silestone volledig getransformeerd dankzij de ontwikkeling van de exclusieve HybriQ- en HybriQ+-technologieën. "Net zoals we meer dan 30 jaar geleden een revolutie in de keuken teweegbracht met kleur, design en ongeëvenaarde prestaties, leidt het merk nu de weg naar duurzaamheid in de ruimte die het epicentrum van onze huizen is geworden", dat meldt het bedrijf in een persbericht. Met deze aanpak lanceert Silestone by Cosentino the slogan "Changing The World From The Kitchen".
Met HybriQ en HybriQ+, een tastbare combinatie van innovatie en duurzaamheid, roept het merk op tot een meer duurzame, milieuvriendelijke en humanistische wereld. De slogan staat voor de visie dat de volgende revolutie om de wereld te veranderen vanuit de keuken kan komen.
Goede voorbeeld
“Met HybriQ+ lopen we opnieuw voorop in onze sector en geven we het goede voorbeeld. We doen iets beters en anders, met de ambitie dat het de norm kan worden. Deze toewijding aan duurzaamheid stelt ons nu in staat om een boodschap van transformatie te sturen naar onze klanten, medewerkers, bestekschrijvers en natuurlijk naar de eindgebruikers. Een verandering om de wereld te bouwen die we willen, om oplossingen te bieden voor de toekomstige problemen, en dat heeft zijn epicentrum in de keukenruimte”, zegt Damián Granados, VP Global Marketing van Cosentino Group.
HybriQ+
De technologie HybriQ+ markeert een nieuwe productsamenstelling en productiemethode voor Silestone - met een duurzaam productieproces dat 99% hergebruikt water, 100% hernieuwbare elektrische energie, geen waterverspilling en minimaal 20% gerecyclede grondstoffen gebruikt.
Meer informatie:
Cosentino
www.cosentino.com