Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Online retailer boekt opnieuw winstgevende groei in 2021-2022

‘Eigen merk van Wehkamp in segment Home & Living blijft aan kracht winnen’

Wehkamp, een Nederlandse online retailer in zowel fashion als home & Living, rapporteerde gisteren 23 juni haar financiële prestaties en strategische vooruitgang voor het boekjaar 2021-2022. De consumentenomzet steeg op jaarbasis met 7,3% tot € 783 miljoen op pro forma basis. Tevens laat het online warenhuis weten dat aandeel Home & Living toeneemt. Dat meldt het bedrijf een persbericht.



"Het eigen merk in het segment Home & Living blijft aan kracht winnen met de introductie van een nieuw assortiment in badkamer- en beddengoedproducten. De kwaliteit en robuustheid van de toeleveringsketen van het eigen merk leidden tot minder problemen met de beschikbare voorraden, wat een positief effect heeft op de omzetgroei. Daarnaast werd de klantenervaring versterkt met technologische verbeteringen om de winkelervaring verder te personaliseren", aldus Wehkamp.

Wehkamp CEO Graham Harris: “We zijn verheugd dat wij opnieuw een jaar van sterke financiële prestaties voor Wehkamp kunnen presenteren. In 2022 lanceren we een speciale webshop gericht op mannen, en zijn we klaar voor verdere overnames om onze sterke logistieke expertise, portfolio en productaanbod aan een nog bredere klantengroep aan te bieden. Wij zien de toekomst van Wehkamp met vertrouwen tegemoet en zijn goed gepositioneerd om onze winstgevende groeistrategie als pure play online retailer voort te zetten.”

Meer informatie:
Wehkamp
www.wehkamp.nl

Publicatiedatum: