Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Nieuwe Gamma is ter plekke gordijnen, behang of tegels zien, voelen en je laten adviseren'

Dirk Mulder, Sector Banker Trade & Retail bij ING, ging is langs bij de nieuwe Gamma vestiging in Barneveld. De winkel van franchisenemer Filippo is vijf weken open, volgens het nieuwe concept, is inmiddels vijf weken open.

In de winkel wordt nauw samengewerkt met de onlinekanalen. Het betekent dat ze de winkels steeds meer als service- en showroomlocaties gaan gebruiken. "Je kunt ter plekke gordijnen, behang of tegels zien en voelen en je laten adviseren. Vervolgens kun je het meenemen of thuis laten bezorgen", aldus Dirk.

Echt anders is de ‘signing’ waardoor de klant heel eenvoudig, met slechts één blik alle afdelingen kan vinden en die zijn vormgegeven als packboards met daarop in frisse tinten de namen van de afdelingen.
 
"Klanten voorzien van productinformatie en toelichting bij klussen of het (online) bestellen van producten kan via één van de vele zuilen in de winkel. Die hulp over klussen wordt ook gegeven via klusvideo’s, die klanten in de winkel kunnen bekijken én via een linkje naar hun eigen emailadres kunnen doorsturen. Verder is de nieuwe formule voorzien van een zagerij met een afkortzaag", besluit Dirk.



Bron: Dirk Mulder

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer