De totale online aankopen zijn het ene jaar nog hoger dan het andere. Toch winkelt de meerderheid van de Nederlandse consumenten het liefst in een fysieke winkel. Dat blijkt uit een onderzoek van financieel technologieplatform Adyen.
De Bommel Meubelen en Swiss Sense in Cruquius.
Ruim zes op de tien ondervraagden (64 procent) geven daar de voorkeur aan. 'Menselijk contact' en 'beleving' worden als belangrijkste redenen genoemd. Zo vinden consumenten het fijn als ze de producten eerst kunnen zien of kunnen aanraken. Dat meldt RetailTrends.
Abonneren
Vacatures
- Zelfstandig Agent - Mirrors and More
- Verkoopmedewerker | Weyts Interieuradvies
- Teamleider Verkoop | Woonboulevard Poortvliet
- Marketing & Sales medewerker | Pot & Vaas
- Vacature Verkoper Buitendienst | Henzo
- Sales Manager Benelux & Export | Mobitec
- SEA Marketeer | Toppoint
- Accountmanager | Toppoint
- Commercieel medewerk(st)er Binnendienst | The Mosaic Factory
- Accountmanager met passie voor vloeren regio Midden/Oost Nederland | INTR.
Top 5 - gisteren
- Medewerker sanitairzaak drukt meer dan 100.000 euro van werkgever achterover
- ''Je bent snel geneigd mee te gaan met de trends, maar wij geloven in onze eigen DNA''
- Indringende strijd van kleine familiebedrijven
- Algemene tendens op spoga+gafa: "Minder publiek, maar wel gerichter"
- Beddenmerk laat verkoop over aan groothandel
Top 5 - afgelopen week
- In memoriam: Nob Ruijgrok
- Faillissement meubelwinkel aangevraagd: 'Tientallen klanten staan met lege handen'
- 19e Design District trekt 8492 bezoekers
- Failliete meubelhandelaar verbreekt stilzwijgen: "Het groeide me boven het hoofd"
- Woninginrichtingszaak moet op last van rechter na bijna 50 jaar de deuren sluiten
Top 5 - afgelopen maand
Weer
'Meerderheid gaat liefst naar fysieke winkel'
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-06-24 ''Je bent snel geneigd mee te gaan met de trends, maar wij geloven in onze eigen DNA''
- 2022-06-24 Planq bedenkt multifunctionele en duurzame locker- en opbergsysteem
- 2022-06-24 Aftermovie Algemene Vergadering Fedustria
- 2022-06-24 Ten Broeke Meubelen houdt showroom-evenement
- 2022-06-23 Wereldwijde meubelmarkt signaleert: steeds meer mensen worden milieubewuster
- 2022-06-23 “100 keer meer bezoekers over de vloer”
- 2022-06-22 Caroline van Velze van Zuiver Group: "Dit is de tijd dat je écht moet ondernemen"
- 2022-06-22 Recordjaar Poliform met omzet van €240 mln
- 2022-06-22 'Daar ga ik niet mee akkoord, ik wil kosteloos herstel van de door mij in 2016 gekochte meubelen'
- 2022-06-21 Meubelserie imiteert paddenstoelen in verschillende groeistadia
- 2022-06-21 Nieuwe salesdirecteur Steen Elgaard van Rivièra Maison: "Ik weet hoe je als interieurmerk een plaats verovert"
- 2022-06-21 Ontwerper laat zich inspireren door Engelse tv-serie
- 2022-06-20 Bekende namen uit meubel- en transportwereld investeren €750.000 in meubelbezorger
- 2022-06-20 Dit zijn de winnaars van de Bolia Design Awards
- 2022-06-20 Jhon Campo en Roberto Kaptein slaan handen ineen
- 2022-06-20 LogicTrade brengt CustomerAssist op de markt
- 2022-06-20 John van den Broek en Margot Romeijn van Maxfurn: "Die geslotenheid van toen past helemaal niet bij onze persoonlijkheden"
- 2022-06-20 Oscar Diele van Flinders ziet zes belangrijke ontwikkelingen binnen de interieurbranche
- 2022-06-20 Meubelmaker Leolux honderdste deelnemer
- 2022-06-20 'Meerderheid gaat liefst naar fysieke winkel'