Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Meerderheid gaat liefst naar fysieke winkel'

De totale online aankopen zijn het ene jaar nog hoger dan het andere. Toch winkelt de meerderheid van de Nederlandse consumenten het liefst in een fysieke winkel. Dat blijkt uit een onderzoek van financieel technologieplatform Adyen.


De Bommel Meubelen en Swiss Sense in Cruquius.

Ruim zes op de tien ondervraagden (64 procent) geven daar de voorkeur aan. 'Menselijk contact' en 'beleving' worden als belangrijkste redenen genoemd. Zo vinden consumenten het fijn als ze de producten eerst kunnen zien of kunnen aanraken. Dat meldt RetailTrends.

Publicatiedatum: