Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer

'Een pluim voor meedenken Quooker'

Leo van Steijn is de definitie van een tevreden klant. De man uit Voorhout is groot fan van Quooker. Na achttien jaar heeft zijn kokendwaterkraan zijn beste tijd gehad, waardoor hij besloot een Quooker Pro 3 liter te kopen. Maar dat ging niet helemaal goed.



De Quooker 1 liter liep stroef en de koolstoffilter was niet meer leverbaar, waarop Van Steijn besloot om er zelf een in te bouwen. Dit liep echter wat anders dan verwacht. Ten einde raad belde hij de klantenservice van Quooker om het probleem voor te leggen. "Zij stelden voor om een nieuwe inlaatventiel op te sturen. Toen ik meldde dat het inlaatventiel niet door een fabrieksfout maar door mijn handelen was kapotgegaan meldden ze me dat ik een nieuwe kreeg op voorwaarde dat ik de oude retour zou zenden. Daar waren geen extra kosten aan verbonden. Zo’n afdeling die meedenkt verdient een pluim", vertelt Leo tegen Leidsch Dagblad.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven