Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

LogicTrade brengt CustomerAssist op de markt

LogicTrade, aanbieder van een scala aan softwarepakketten voor de meubel-, slaap- en woningtextielbranche, brengt de CustomerAssist op de markt. De CustomerAssist is een applicatie die is ontwikkeld voor de klanten van ondernemers uit de woonbranche. Dit betekent dat de ondernemer alle documentatie die hoort binnen het orderproces ook daadwerkelijk kan verweken in het klantenportaal. Naast de standaard documenten als offertes en orders is er ook plaats voor afspraken (denk aan inmeten bijvoorbeeld). Hiermee is het de perfecte tool voor ondernemers uit de woonbranche.



De CustomerAssist is een klantportaal waarop de klant in kan loggen. In een persoonlijke online omgeving wordt de klant op de hoogte gehouden over offertes en bestellingen. De klant kan in het portaal de status van offertes en/of orders bekijken en ook alle gemaakte afspraken staan in de CustomerAssist vermeldt. De status van offertes en orders wordt realtime bijgehouden, het portaal is dus geheel up-to-date.



Het gebruik van de CustomerAssist levert aan alle kanten winst. "Winst bij de ondernemer, want de werkzaamheden kunnen nog verder worden geautomatiseerd. Dit maakt het hele bedrijfsproces efficiĆ«nter. Winst bij de klant, want deze ervaart een grote betrokkenheid (en volledige transparantie) bij de bestelling. De ervaring van de klant vertaalt zich door naar winst voor de ondernemer. Een klant zal niet alleen minder snel bellen om te vragen naar de status, ook zal een tevreden klant de winkel aanprijzen die dit aanbiedt. Reclame maken werkt, maar de aanprijzing door eigen klanten bij hun netwerk... Daar kan geen reclame tegenop", aldus LogicTrade.

De CustomerAssist levert zowel de ondernemer als de klant veel voordelen op. Door gebruik zullen klantprocessen efficiƫnter verlopen. De belangrijkste voordelen op en rij:

  • 24/7 inzicht door inloggen persoonlijk klantenportaal, de klant zal hierdoor minder vaak contact zoeken (telefoon of mail) met de winkel.
  • Online offerte ondertekenen door de klant. Is er nog twijfel over de aankoop, dan kan ook later thuis nog akkoord worden geven. Hiervoor is geen fysieke of telefonische afspraak met de winkel nodig.
  • De CustomerAssist is de verzamelplaats van documentatie, dit geeft inzicht voor zowel ondernemer als klant.
  • Inzicht in gemaakte afspraken. Alle afspraken die gepland zijn via de planningsmodule zijn inzichtelijk voor de klant.
  • Minder tijd kwijt aan communicatie over orderproces
  • Vergroot betrokkenheid bij de klant omdat deze volledige transparantie ervaart
  • Totale synchronisatie met LogicTrade, de status van een offerte of order zal wijzigen als de ondernemer een actie verricht in LogicTrade.



Meer informatie:
LogicTrade
(088) 240 01 00
info@logictrade.nl
www.logictrade.nl

Publicatiedatum: