Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nieuwe PVC-brochure Identity van totaalleverancier Hamat:

"Door verbreding van ons assortiment kunnen we de omzet nog laten groeien"

Hamat ontwikkelt door, heeft de PVC-collectie in de breedte uitgebreid van 34 naar liefst 59 items. Deze zijn alle terug te vinden in de nieuwe Brochure Identity PVC. "We hebben er dus 25 producten bijgezet", vertelt verkoopleider Jan Doornwaard (foto). "Vier items met een lengte van 1.22 meter, vier als XL-plank op 1.52 meter. En die acht planken hebben we ook in een visgraatmotief terug laten komen. Mooi om bijvoorbeeld als bies te combineren met gewone planken, dus dat je de rand in visgraat afwerkt."

Hamat is totaalleverancier van schoon- en droogloop-, buiten- en trapmatten, kunstgras, tapijt, karpetten en pvc vloeren. De producten liggen wereldwijd bij zo'n 6000 klanten, bestaande uit woning- en projectinrichters, tuincentra en doe-het-zelfzaken. Het bedrijf uit Genemuiden timmert al meer dan 30 jaar aan de weg. In de afgelopen jaren maakte het een stevige groei door, ook op het gebied van vloeren. 

"PVC is nog steeds booming, de vraag uit de markt is groot", vervolgt Jan. "Hoewel we qua omzet voorlopen op vorig jaar, merken we nu wel sinds een paar weken dat detaillisten minder traffic in de winkels krijgen. Wat dat betreft komen we precies op het goede moment met deze trendy PVC-uitbreiding, want door de verbreding van ons vloerenassortiment kunnen we verder groeien. Ook al omdat we alle toebehoren zoals lijm, primer, plinten etc. kunnen leveren. Op dat gebied werken we samen met het merk Mapei", legt hij uit.

Vernederlandst
Hamat heeft de PVC-collectie verder vernederlandst. Het gaat hierbij om de vier vloerdelen Authentic, Nature, Rustique en Stone, samen goed voor 25 decoren. De collectie Stone bestaat uit tegels, verkrijgbaar in drie verschillende kleuren en afmetingen. 
"Alle kleuren zijn op de smaak van ons land afgestemd: rustiger, mat vooral. Het mag niet glanzen en moet weinig noesten bevatten. Die decoren passen gewoon beter bij de Nederlandse markt. Je moet  telkens meegaan met de trends. Bij Hamat blijven we onze producten doorontwikkelen."



Meer informatie:
Hamat B.V.
Spoelstraat 16
8281 JT Genemuiden
[email protected]   
www.hamat.com

Gerelateerde artikelen → Zie meer