Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Rituals opnieuw uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

Rituals is wederom uitgeroepen tot het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland. Net als in 2021 behaalde Rituals de hoogste score in het grootste onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid van Nederland. Op plaats 2 staat bol.com en op 3 de Efteling. Dit jaar is de branche ‘goede doelen’ voor het eerst een afzonderlijke categorie. CliniClowns werd hier winnaar met waarderingscijfer 8,14. 



Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is een onafhankelijk online onderzoek onder Nederlandse consumenten dat al sinds 2007 doorlopend wordt uitgevoerd door marktonderzoeksbureau MarketResponse. Organisaties kunnen zich niet zelf aanmelden of hun klanten laten stemmen. Ieder groot, landelijk bedrijf in Nederland doet automatisch mee. Bij deze 15e editie in 2022 heeft MarketResponse 57.212 beoordelingen van 313 bedrijven verzameld. Dit jaar werd Automotive als nieuwe branche toegevoegd, waarmee het totaal aantal branches op tien komt.

De top-10 van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2022


De overall winnaar en de tien branchewinnaars werden vandaag bekendgemaakt bij MarketResponse in Utrecht. Oprichter en CEO Raymond Cloosterman van Rituals is erg blij met de prolongatie van de titel. “Het is een groot compliment voor zowel ons merk als voor onze medewerkers. Klanttevredenheid staat bij Rituals ontzettend hoog in het vaandel. De consument staat altijd in het middelpunt als het gaat om het ontwikkelen van een winkelbeleving, zowel in de fysieke shops als online. Dat geldt ook in het contact met onze klantenservice en via onze social media.”

Bron: MarketResponse

Publicatiedatum: