"De grootste verfdiscounter van Nederland verwacht flink te gaan groeien dit jaar", zo begint het betreffende bedrijf haar persbericht. De discountketen voor verf- en klusartikelen, De Voordeelmarkt, heeft momenteel al 14 vestigingen en een eigen webshop. De onderneming heeft de ambitie om door te groeien in het aantal fysieke winkels.
TVC en 360 campagne
Om meer naamsbekendheid voor het merk te creëren heeft De Voordeelmarkt in samenwerking met Brand Builders de nieuwe 360 campagne ontwikkeld. Centraal in de campagne staat ‘voordeel’ Mark, een opvallend karakter. Hij heeft verstand van verf én van voordeel! Bij De Voordeelmarkt krijg je standaard heel veel voordeel op verf. En dat mag iedereen weten.
De TV commercial is de kick-off van een landelijke 360 campagne die vanaf dit nu steeds momentum zal krijgen op TV, radio en online. Ook wordt het campagneconcept doorgetrokken naar printuitingen en shopfloor communicatie.
“We hebben voor De Voordeelmarkt de ideale werknemer in het leven geroepen: Mark. Een handige kwast die altijd op zoek is naar de beste verf, voor de laagste prijs. We gaan Mark gezellig veel terug zien met het meeste verfvoordeel en de beste verfadviezen. Van tv tot in de folder, online of in de winkel", aldus Barry de Louw, creative director Brand Builders.
Meer informatie:
De Voordeelmarkt
www.devoordeelmarkt.nl