Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Grootste verfdiscounter van Nederland verwacht flink te gaan groeien dit jaar'

"De grootste verfdiscounter van Nederland verwacht flink te gaan groeien dit jaar", zo begint het betreffende bedrijf haar persbericht. De discountketen voor verf- en klusartikelen, De Voordeelmarkt, heeft momenteel al 14 vestigingen en een eigen webshop. De onderneming heeft de ambitie om door te groeien in het aantal fysieke winkels.



TVC en 360 campagne
Om meer naamsbekendheid voor het merk te creëren heeft De Voordeelmarkt in samenwerking met Brand Builders de nieuwe 360 campagne ontwikkeld. Centraal in de campagne staat ‘voordeel’ Mark, een opvallend karakter. Hij heeft verstand van verf én van voordeel! Bij De Voordeelmarkt krijg je standaard heel veel voordeel op verf. En dat mag iedereen weten.

De TV commercial is de kick-off van een landelijke 360 campagne die vanaf dit nu steeds momentum zal krijgen op TV, radio en online. Ook wordt het campagneconcept doorgetrokken naar printuitingen en shopfloor communicatie.
 
“We hebben voor De Voordeelmarkt de ideale werknemer in het leven geroepen: Mark. Een handige kwast die altijd op zoek is naar de beste verf, voor de laagste prijs. We gaan Mark gezellig veel terug zien met het meeste verfvoordeel en de beste verfadviezen. Van tv tot in de folder, online of in de winkel", aldus Barry de Louw, creative director Brand Builders.

Meer informatie:
De Voordeelmarkt
www.devoordeelmarkt.nl

Publicatiedatum: