Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Team InCoDa verwelkomt twee mooie merken'

Aankomende editie mag Team InCoDa twee mooie merken als nieuwkomer verwelkomen. Naast merken als Akzo Nobel, Eijffinger, Headlam, Vadain en Verano zullen Indivipro en Carpetlinq exposeren op de vakbeurs. De organisatie van InCoDa ging in gesprek met Mendel Peereboom, Sales Director Indivipro.



Wat is jullie nieuwste collectie die de interieurprofessional absoluut aan zijn of haar klanten zou moeten introduceren?
"Ons motorisatieconcept, zeker in combinatie met onze speciale collectie vouwgordijnen van natuurlijke materialen zijn een blikvanger met gemak voor elke ruimte."

Voor de gordijncollecties van Indivipro werken jullie samen met een befaamde Italiaanse weverij. Hoe loopt de samenwerking en wat is de rol van duurzaamheid hierin?
"Het proces bestaat veel uit trail en error in het uitproberen van garens en weefsels. Dat vaak resulteert in mooie, nieuwe designs zowel voor de gordijnstoffen van Indivipro als voor de carpetten van Carpetlinq.

Bij de carpetten werken we ook met een milieuvriendelijke backing en ecovero garens met veel minder milieubelasting.
Ook is Carpetlinq een project gestart waarbij van reststukken tapijt kunstwerken voor aan de muur worden gemaakt."

Interieurprofessionals bekend met Indivipro en Carpetlinq zien regelmatig prachtige foto’s van jullie collecties en projecten. Hoe pak je dit aan?
"Hierin kunnen wij als tip geven dat het heel belangrijk is om goed contact met de klant en eindklant te houden en in overleg een fotograaf in te schakelen om een reportage te maken. Zien is beleven. De fotografie is voor ons een belangrijk onderdeel in het verder uitbouwen van onze bekendheid. Ook geeft het altijd inspiratie aan anderen."

Tot slot, wat zijn volgens jullie dé woontrends om extra aandacht aan te geven in de showroom of het ontwerp anno 2022?
"Dit jaar draait het om natuurlijke kleuren, materialen en meer huisautomatisering door nieuwe eenvoudige technieken zoals Bluetooth en Thread voor het inrichten van de raamdecoratie in een ruimte."

Meer informatie:
InCoDa
www.interieurcollectiedagen.nl

Indivipro
www.indivipro.nl

Carpetlinq
www.carpetlinq.com

Publicatiedatum: