Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Intratuin-directeur Peter Paul Kleinbussink:

'Intratuin wordt niet zo strak aangestuurd als een modeketen'

Ongeveer zeven jaar geleden werd Peter Paul Kleinbussink aangesteld als Intratuin-directeur. Het was destijds geen gemakkelijke periode, met een economische crisis die net voorbij was en waar de tuinbranche gehavend uit was gekomen. In het aprilnummer van RetailTrends vertelt hij over de turbulente periode.

Een van zijn opvallende uitspraken was: "Een formule als Intratuin wordt niet zo strak aangestuurd als bijvoorbeeld een modeketen waar termen als omzet per vierkante meter cruciaal zijn."


Peter Paul Kleinbussink, directeur bij Intratuin.

Publicatiedatum: