Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Binnenkijken bij eigenzinnige mode-icoon (100)

Het eigenzinnige mode-icoon Iris Apfel heeft de deuren van haar kleurrijke driekamerappartement open gezet voor het magazine LINDA.LOVES. De honderdjarige dame woont in hartje New York, waar ze ook gestudeerd heeft. 


Iris vindt dat kleur het leven leuk maakt. Foto Instagram.

De bijzondere kledingstijl inspireerde mensen tot het samenstellen van een tentoonstelling en het maken van een documentaire In 2016 verscheen Apfel in een reclamecampagne voor de Citroën DS3 en was ze het gezicht van het modemerk Blue Illusion. Speelgoedfabrikant Mattel ontwikkelde in 2018 een Barbiepop die is geïnspireerd op Apfel. 

Niet alleen haar kledingstijl is opvallend, ook haar appartement is excentriek. "Als je smaak niet van nature bezit, kun je het best dicht bij jezelf blijven. Kopieer niet klakkeloos het interieur van de buurvrouw. Wees origineel. Het is leuk als iemand jouw huis binnenloopt en meteen duidelijk voor ogen heeft wie daar woont", vertelt ze tegen LINDA.LOVES.




 

Publicatiedatum: