Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Resultaat is handgemaakte pastelkleurige vaas

bloomon start samenwerking met keramieklabel

Online bloemist bloomon en keramieklabel Motel a Miio bundelen dit voorjaar hun krachten. Zij vieren de unieke kunst van het bloemschikken met een samengesteld design. Het resultaat is een mooie match: in de pastelkleurige, handgemaakte Motel a Miio x bloomon-vaas met een natuurlijk golvende vorm, komt de bekende Pixie-bos van bloomon op unieke wijze tot zijn recht. Met deze gezamenlijke creatie, getuigen de beide merken samen van hun passie voor design en natuurlijke schoonheid. Motel a Miio x bloomon is een limited edition, verkrijgbaar vanaf 17 maart.


 
Samen uniek: van elke set is er maar één
Naast dat elke met de handgemaakte en -beschilderde Motel a Miio-keramiekvaas enig is in zijn soort, wordt in het met zorg samengestelde bloomon bos elke bloem slechts één keer gebruikt. De schikking die je het thuis zelf geeft, geeft elke set bovendien een persoonlijk handschrift. Centraal in het gezamenlijke ontwerp staan vrolijke kleuren, natuurlijke materialen en organische vormen die zorgen voor een fijne sfeer in ieder interieur. 

bloomon Art Director Ferdinand Belfor:  
"Wij geloven in goed design, of het nu gaat om bloemen, interieur of keramiek. Alles hangt met elkaar samen. Ik vind het echt geweldig hoe we allemaal steeds meer de curator van ons eigen huis zijn geworden en ons interieur als een doorlopende kunsttentoonstelling fungeert."
 
Motel  a Miio CEO & co-founder Anna von Hellberg:
"Ik hou van verse bloemen en de bezorging aan huis is een geweldige service bij de vele dagelijkse werkzaamheden die mijn aandacht vragen. Ook vind ik het leuk om creatief bezig te zijn bij het maken van mijn eigen boeket. Juist daarom is het zo mooi dat wij de handen ineengeslagen hebben, met als resultaat deze unieke samenwerking. We zijn twee jonge bedrijven die waarden als duurzaamheid en menselijkheid heel hoog in het vaandel hebben staan. Dat vinden we ontzettend belangrijk."

Meer informatie:
bloomon
www.bloomon.nl

Publicatiedatum: