Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Neolith introduceert inspirerende lijn

Trouw aan zijn avant-gardistische karakter laat Neolith meer lef zien. Meer sophisticated. Meer lineair en tegelijk ook menselijker. Een nieuwe identiteit die past bij Neolith, het wereldmerk op de Gesinterd Steenmarkt. De vernieuwde waarden bepalen de toekomstige strategie van het bedrijf.



De nieuwe lijn van Neolith staat voor passie, innovatie, het vermogen om commerciële allianties aan te gaan. En vooral een eigen stijl en inspiratiebron. Een merk met een hart. Moedig, geëngageerd en creatief. Dat inspeelt op de aspiraties en dromen van mensen. Vriendelijk, dichtbij, duurzaam, betrouwbaar, veelzijdig, origineel en trendsettend. En daarmee een toonaangevend merk in het creëren van unieke ruimtes. De vernieuwde waardes komen terug in de uitstraling van merk, de organisatie, de positie in de markt en de manier waarop distributeurs, vakmensen en consumenten benaderd worden.

"Bij Neolith willen we helpen om unieke ruimtes te creëren en bovenal iedereen te laten genieten van een buitengewone beleving met Neolith. Alles wat we denken, doen en zeggen, is hierop gericht", zegt José Luis Ramón, CEO van Neolith Group.

"We willen inspiratie blijven bieden aan architecten, interieurontwerpers, eindgebruikers, liefhebbers van het keukengebeuren, design en mode. Want, dat is onze passie. We willen een referentiemerk blijven en waarden promoten zoals innovatie en uitmuntendheid, maar vooral willen we dat Neolith het merk is dat helpt dromen te verwezenlijken en een relevante rol speelt in deze speciale ruimtes", voegt Oliver de la Rica, CMO van Neolith, daaraan toe.

Het mooiste aan het creëren van iets, is het beleven ervan
touch.feel.live. Het stimuleert de verbeeldingskracht en geeft inspiratie voor oplossingen voor binnen en buiten. Uniek, functioneel en duurzaam. Alles wat we doen, uitvinden en creëren, is om ervan te genieten. touch.feel.live creëert ruimtes om te beleven met de elegantie, kwaliteit en verfijndheid die Neolith eigen zijn. De essentiële balans van design en functionaliteit, gericht op uitmuntendheid, met grote klasse als kenmerk. 

Look & feel 
De nieuwe look & feel van Neolith wordt verbeeld met de lijnen en perspectieven. Het is zichtbaar op het nieuwe digitale platform neolith.com en is geïnspireerd op mode en design. Het is een vertrekpunt voor het nieuwe visuele en lineaire universum dat gekoppeld is aan het design- en functionaliteitsconcept. Een ruimtelijk canvas, waarmee de taal van het merk opgebouwd kan worden vanuit eenvoud, en een nieuwe elegante en sophisticated identiteit.

Meer informatie:
Neolith
www.neolith.nl

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer