Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer

Luxaflex vindt 'creatieve' oplossing om dealers bij te praten over aandrijvingen en besturingen

Luxaflex, dat 70 jaar bestaat, heeft door de jaren heen haar strepen verdiend met het raambekledingsassortiment dat het bedrijf aanbiedt. De organisatie, onderdeel van Hunter Douglas, doet er alles aan om het merk goed in de markt te zetten. De dealers zijn hier een belangrijke schakel in, zo vertellen marketingmanager Jaap-Jene Langevoord en manager sales Geurt de Haas in een interview met het nieuwsplatform Z&R.


Silhouette® Shades van Luxaflex.

Luxaflex blijkt een creatieve oplossing gevonden gevonden te hebben om de dealers bij te praten over aandrijvingen en besturingen. "Pizza-avonden", zegt Geurt in het interview. "We gaan dan na sluitingstijd bij de dealer op bezoek. We eten eerst pizza en dan gaan we aan de slag om in de winkel de automatiseringsopties door te nemen en ermee te oefenen. We doen dat bijvoorbeeld vaak om PowerView bij dealers te introduceren. Om het product goed te kunnen verkopen, moet de dealer het zelf goed beheersen. Daar is training voor nodig. Het helpt als ze dat soort producten zelf thuis hebben. Ze krijgen er dan vanzelf meer gevoel voor en worden echte ambassadeurs.”

“Dit soort ontwikkelingen zijn belangrijk”, haakt Jaap-Jene in. “In 2010 heb ik bij mijn vorige werkgever eens iemand van SONY horen spreken. Hij voorspelde toen al dat de smartphone het belangrijkste scherm in huis zou worden. Hij heeft gelijk gekregen. Zelf doe ik thuis alles met mijn telefoon. De jongere generatie groeit ermee op en weet straks niet beter.”

Lees hier het hele interview met Z&R


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven