PPC zet in op personalisatie

Sinds kort is het mogelijk om de onderhoudsartikelen van PPC te personaliseren. Zo kan er gekozen worden voor een eigen lijn aan onderhoudsartikelen afgestemd op een bepaalde huisstijl. Aan de hand van deze stijl wordt een uniek design ontworpen voor een onderscheidende lijn eigen merk onderhoudsproducten.

Als partner voor de vloerenspecialist is PPC continue bezig met het uitbreiden en innoveren van het assortiment. Het toevoegen van het 'eigen merk' is hier een volgend tastbaar resultaat van. Een functionele innovatie die bijdraagt aan het verhogen van het rendement van de klant én de behoefte vanuit de markt beantwoord namelijk, een kwalitatief hoogstaand onderhoudsproduct gepersonaliseerd te kunnen aanbieden.



Hoe werkt het?

Het gehele proces van ontwerp, printen en plakken tot aan de levering wordt door PPC verzorgd. In slechts enkele stappen kan de aanvraag voor een 'Eigen Merk' lijn ingediend worden. Binnen de kortste keren ontvangt de gene een voorstel voor het gepersonaliseerde etiket. Na drukproefakkoord kan de vervolgens jouw eigen merk onderhoudsartikelen eenvoudig en snel bestellen.

Welke artikelen?
"Voor de Eigen Merk-lijn hebben we diverse reinigers en onderhoudsartikelen zoals de Laminaatreiniger, PVC reiniger, een Wascleaner, Parket polish maar ook een D3 Lijm. Kwalitatief zeer goede artikelen waarmee jouw klant zijn of haar vloer goed weet te onderhouden." Dat laat PPC weten in een persbericht.

Meer informatie:
Plinten en Profielen Centrale (PPC)
www.plintenenprofielencentrale.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven