Bij Floorify geloven ze meer dan ooit in een persoonlijke, lokale merkbeleving. Met een uniek store-in-store concept willen ze klantenbeleving op een nieuw niveau brengen.
"Als je een instore belevingswinkel binnenstapt, krijg je de full Floorify ervaring. Geen donkere hoek met saaie planken, maar een jonge frisse trendy en lichtrijke Floorify zone, compleet met Floorify vloeren en kleuren." Zo meldt het bedrijf in een persbericht.
Consumenten kunnen aan de hand van interactieve testjes de vele voordelen van een Floorify vloer zelf ontdekken, ook zijn er live plaatsingsdemo’s die onder andere tonen hoe de vloer geplaatst wordt. Daarnaast krijgen consumenten de kans hun favoriete vloeren te zien én te voelen op groot oppervlak.
Exponentiële groei in omzet
Elke Floorify instore belevingswinkel is anders, volledig uitgewerkt op maat van de klant en volgens het beschikbare vloeroppervlak. Dit blijkt in de smaak te vallen. Floorify ziet een exponentiële groei in de omzet door de consistente merkbeleving door te trekken in alle contactmomenten van de consument.
"In de instore belevingswinkels worden de consumenten volledig ondergedompeld in de wereld van Floorify. Dergelijke samenwerkingen met onze partners ervaren wij als de perfecte aanvulling op onze digitale strategie. Het is de meest performante manier om meer zichtbaarheid en beleving aan te bieden en dit consistent door te trekken in zowel de on- als offline beleving met ons merk."
20 store-in-stores
Het aantal Floorify belevingswinkels schiet de hoogte in, elke drie weken werd een nieuwe belevingswinkel opgeleverd. Ondertussen is de kaap van 20 store-in-stores bereikt. Hiermee is Floorify alom vertegenwoordigd in alle grote steden in België en Nederland.
Het ambitieuze West-Vlaamse bedrijf -die dit jaar zijn 5-jarige bestaan vierde- is niet van plan bij dit aantal te stoppen. Ook in 2022 staan er heel wat nieuwe belevingswinkels op de planning in België, Nederland en Frankrijk.
Meer informatie:
Floorify
www.floorify.com
Abonneren
Vacatures
- Account Assistant | HAY
- (Assistent) redacteur | Wonen360
- Aankoper/Sourcingmanager | Dôme Deco
- Accountmanager raamdecoratie regio Zuid Nederland | INTR.
- Verkoopadviseur/assistent-filiaalmanager | LaminaatXpress
- Magazijnmedewerker | Versmissen
- Marketing medewerker online & offline medior/senior | Versmissen
Top 5 - gisteren
- Hittegolf of niet: de kachels vliegen als warme broodjes over de toonbank
- Duitse warenhuisketen met Nederlandse mede-eigenaar betreedt de Benelux
- ''We groeien iedere maand en verschepen ook al wereldwijd''
- Meubelzaken en doe-het-zelfwinkels zetten minder om dan vorig jaar
- "Mensen hebben tegenwoordig minder de behoefte hun succes te etaleren"
Top 5 - afgelopen week
Top 5 - afgelopen maand
- Rechtbank verklaart twee online woonwinkels van Nederlandse ondernemer failliet
- Luxaflex ontslaat 53 werknemers
- "Ik verwacht dat de 2e helft van dit jaar een compleet andere wedstrijd wordt"
- "De oorlog in Oekraïne heeft mega-impact op onze interieurbranche"
- Rechtbank verleent 'exclusieve interieurbouwer' voorlopige surseance van betaling
Weer
'Een exponentiële groei in de omzet'
Floorify bereikt de kaap van 20 instore belevingswinkels in België en Nederland
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-08-17 Wie doet mee met het Nederlands Kampioenschap Parketleggen voor kinderen?
- 2022-08-17 Moduleo wederom aanwezig op vakbeurs InCoDa
- 2022-08-16 'De binnenruimte gezonder maken? Zorg voor schone lucht'
- 2022-08-15 Waarom een PVC vloer een uitstekende keuze is!
- 2022-08-15 Waarom kiezen voor vloerverwarming? Ontdek de voordelen
- 2022-08-15 CEO van Carpetright is zeer bezorgd over toenemend geweld, misbruik en asociaal gedrag
- 2022-08-15 Antibacterieel versus antimicrobieel: hoe zit het precies?
- 2022-08-12 'Karakter van oud parket in een vloer van samengesteld hout met moderne prestaties'
- 2022-08-11 Heditex neemt vloeren- en vensteractiviteiten van woning- en projectinrichting over
- 2022-08-10 "Geeft mogelijkheden voor creatieve overgangen in vloerontwerpen"
- 2022-08-10 'INTR. Point Nuth nu ook klaar voor de toekomst'
- 2022-08-09 COREtec wint Best Ridgid Floor Manufacturer Award 2022
- 2022-08-09 Pallmann haalt nieuwe technisch commercieel adviseur binnen
- 2022-08-09 Vloerentak Egger groeit dankzij prijsstijgingen
- 2022-08-08 House of Floors breidt collectie uit
- 2022-08-08 Eerste Nederlands Kampioenschap Parketleggen georganiseerd voor kinderen (8-12 jaar)
- 2022-07-22 'Terrazzovloeren helemaal terug van weggeweest'
- 2022-07-21 Cerriva wordt Premium Partner van FC Twente
- 2022-07-20 F. Ball lanceert next generation egaline Stopgap 1500 AquaPro
- 2022-07-20 BerryAlloc wil verder uitbreiden naar minstens 25 brand corners met haar dealernetwerk