Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Leverancier van rail- en roedensystemen viert 12,5-jarig jubileum

Ed Jansen van Doorn van Interstil versterkt team met oudgediende Erik van Noord

2021 ligt achter ons. Voor veel ondernemers in de interieurbranche een jaar om nooit te vergeten. Niet alleen vanwege alle coronaperikelen. Ook het tekort aan grondstoffen en de oplopende tarieven bezorgden velen hoofdbrekens. Om maar niet te spreken over de vele openstaande vacatures.

Inmiddels staat het vizier alweer vol op 2022. Tijd om verschillende ondernemers aan de tand te voelen, waaronder directeur Ed Jansen van Doorn van Interstil, leverancier van rail- en roedensystemen.

Van links naar rechts Ed Jansen van Doorn, John de Waard, Will Verlijsdonk en Erik van Noord.

Als je minister van Volksgezondheid was, welke coronamaatregelen zou jij dan nemen?
"Deze vraag kan ik niet beantwoorden. Wat er ook besloten wordt, er zullen altijd grote voor- en nadelen aan zitten. Ik ben het zeker niet altijd met alle maatregelen eens maar ik benijd de functie van de minister niet."

Hoe blik je terug op 2021?
"Als een druk maar succesvol jaar. Door de maatregelen van begin en eind 2021 was het voornamelijk voor onze buitendienst uitdagend, maar alle klanten hebben we alsnog goed kunnen bedienen.
De ondernemers lieten zich van hun beste kant zien en hebben de winkels goed draaiende kunnen houden binnen de maatregelen."

Voor welke uitdagingen kwam je te staan?
"De transportkosten en levertijden bewaken. Gelukkig hebben we meer dan 98% keurig op tijd kunnen leveren en dat is zeker in het afgelopen jaar een uitdaging geweest. Er is ook geen reden om dat niet vol te kunnen houden in 2022."

Wat waren absolute hoogtepunten? 
"De verhuizing naar een nieuw kantoor. Na iets meer dan een half jaar op de nieuwe locatie is het niet meer te bedenken hoe we het eerder voor elkaar hebben gekregen.
We hebben nu de ruimte (zeker in deze tijd geen overbodige luxe) en hebben een gezellige werkplek kunnen inrichten voor onze binnendienst. Heerlijk om hier ook klanten of andere relaties rustig te kunnen ontvangen."

Welke voornemens c.q. doelen heb je voor het komende jaar?
"
Natuurlijk gezondheid. En verder het uitbreiden van het assortiment en het personeelbestand. We willen de klanten in 2022 ook de aandacht geven die ze verdienen.
Om dit te kunnen realiseren hebben we met ingang van dit nieuwe jaar er een extra vertegenwoordiger bij. Erik van Noord die al eerder bij ons werkzaam was heeft besloten om zich weer bij de Interstil-familie aan te sluiten. Een groot voordeel is natuurlijk dat hij bekend is bij veel klanten en assortiment kan dromen. 
Door de komst van Erik heb ik meer gelegenheid om me bezig te houden met het aansturen van de binnen- en buitendienst en hebben we ruimte om de architectenmarkt beter te bedienen.
Met een driekoppige buitendienst en vakkundige binnendienst hebben we alle vertrouwen in 2022. Het jaar waarin we ons 12,5-jarige jubileum gaan vieren." 

Meer informatie:
Interstil Benelux
Kuiper 16
5253 RJ Nieuwkuijk
tel: +31 (0) 73 5111192
ed@interstil.nl     
www.interstil.nl