Vorig jaar heeft Auping Het Vergeten Kind geholpen met de realisatie van Hotel Heppie door de volledige slaapinrichting te doneren uit de opbrengst van onze Black Friday campagne. Dit jaar geeft het bedrijf opnieuw een positieve impuls. "Want door het jaarlijkse Black Friday koopcircus zou je bijna vergeten welke dingen écht belangrijk zijn", geeft het bedrijf aan in een persbericht.
Daarom doneert Auping nu uit de opbrengst van de campagne aan Het Vergeten Kind het bedrag dat nodig is om Droomdagen te organiseren voor kinderen. Een Droomdag is een dag kinderplezier in een pretpark, dierentuin, museum of ander uitje, volledig verzorgd, inclusief vervoer, entree en wat lekkers te eten en te drinken. Zo maken kinderen overdag mooie herinneringen waardoor ze ’s nachts rustiger kunnen slapen.
Op 22 december 2021 reikte Hans Kokkeel, Sales Directeur Auping Nederland, een 1,5 meter cheque met 1800 Droomdagen uitgereikt aan Jeroen van Woudenberg van Het Vergeten Kind.
Auping laat weten dat de reacties op het initiatief hartverwarmend en positief waren. De eindstand is nu bepaald en ze komen uit op 1800 Droomdagen die ze cadeau geven aan Het Vergeten Kind. De Droomdagen worden georganiseerd in onder andere het feestelijk verlichte Nederlands Openluchtmuseum in Arnhem zodra dat weer mogelijk is.
"We wensen alle kinderen plezierige dagen en we zijn alle Auping fans die hebben bijgedragen zeer dankbaar dat we dit grote gebaar kunnen maken. En dat doen we met liefde. Want elk kind moet zacht kunnen slapen vinden wij."
"We zijn Auping ontzettend dankbaar voor dit geweldige initiatief", aldus Jeroen van Woudenberg. Juist december hoort voor het hele gezin een feestelijke maand te zijn. Helaas geldt dit allerminst voor heel veel kinderen in ons land. "Dankzij Auping kunnen wij hen lichtpuntjes brengen en creëren we een fijne, positieve herinnering."
Over Het Vergeten Kind
Duizenden kinderen in Nederland krijgen niet de kans om kind te zijn, doordat ze worden ingesloten door zorgen, problemen en traumatische gebeurtenissen. Het Vergeten Kind zet zich in voor deze kinderen. Dat doet de stichting door te strijden voor een stabiele, liefdevolle omgeving waar zij zich goed kunnen ontwikkelen. En door het geven van positieve ervaringen met echte aandacht, zodat ze zich gezien en gesteund voelen en ze weer zelfvertrouwen krijgen.
In de vakantieperiodes hebben veel kwetsbare kinderen weinig om naar uit te kijken. Want vaak zit een vakantie of een uitje er niet in voor deze kinderen. Zij kunnen hun thuissituatie vol problemen en zorgen niet even ontvluchten. Daarom organiseert Het Vergeten Kind het hele jaar door vrolijke activiteiten voor hen, waarbij ze weer even ‘gewoon’ kind kunnen zijn. Tijdens zo’n dag kunnen zorgen plaats maken voor een glimlach en positieve herinneringen. Dat is van noodzakelijk belang, want positieve herinneringen dragen bij aan de mentale veerkracht om beter om te kunnen gaan met moeilijke situaties thuis. En dat hebben deze kinderen juist hard nodig. Even onbezorgd kind zijn.
Meer informatie:
Auping
www.auping.com


Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
- Woonwinkelketen getroffen door cyberaanval
- ''Klanten komen vanuit Duitsland en België tot hoog in Nederland naar onze zaak in Lanaken''
- Droogte slaat fundering weg bij miljoen huizen
- 'Eerste gloeilampenfabriek van Nederland' na meer dan 130 jaar failliet verklaard
- Huis kopen nog lastiger doordat hypotheek aan banden wordt gelegd
Top 5 - afgelopen maand
Weer
1,5 meter cheque goed voor 1800 Droomdagen
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-08-11 Bedden- en matrassenproducent vindt manier om schulden te halveren
- 2022-08-10 Dit zijn de drie slaapkamertrends voor komende herfst/winter
- 2022-08-08 Beter Bed en slaapgoeroe werken samen om Nederlanders en Belgen beter te laten slapen
- 2022-07-22 Beter Bed ziet winst bijna halveren
- 2022-07-21 Hästens verwikkeld in juridische strijd
- 2022-07-21 Telen op matrassenschuim in de woestijn
- 2022-07-20 Nina Van Herck brengt de toegankelijkheid van industriële hennep in België ter sprake
- 2022-07-18 'Zeventiende slaapwinkel in België is een feit'
- 2022-07-15 Bewoners al drie jaar last van bedwantsen?!!
- 2022-07-14 Bedding House lanceert startup Circular Dreams
- 2022-07-14 Matrassenfabrikant neemt producent over
- 2022-07-13 200 Ikea-bedjes halsoverkop in elkaar gezet
- 2022-07-11 Certificering zet Bedaffair in rij toonaangevende bedrijven
- 2022-07-11 'Cody Gakpo en Vivianne Miedema schitteren in nieuwe brandcampagne matrassenmerk M line'
- 2022-07-06 Wielerploeg Alpecin-Deceuninck aan de start met gepersonaliseerde Revor matrassen
- 2022-07-05 16 personen kregen de kans om een nachtje te slapen in de Ikea
- 2022-07-05 Beter Bed beantwoordt slaapvragen met Voice-winnares
- 2022-07-04 Tempur schenkt 2 miljoen dollar aan ziekenhuis
- 2022-07-04 Zo ziet de vernieuwde Auping Store in Barendrecht eruit
- 2022-07-04 Air New Zealand bouwt stapelbedden