Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Online consumentenbestedingen groeien in derde kwartaal met 21% naar € 6,9 miljard

Na de sterke stijging in het tweede kwartaal van 2021 zijn de online consumentenbestedingen en online aankopen ook in het derde kwartaal gegroeid ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. De groei was met respectievelijk 21% (naar € 6,9 miljard) en 12% (naar 85,5 miljoen) in beide gevallen wel wat gematigder dan in het tweede kwartaal van dit jaar. Het aantal online cross-border aankopen blijft nog steeds dalen. In Q3 2021 neemt het aantal online cross-border aankopen af met 10% (van 9,5 miljoen naar 8,6 miljoen) ten opzichte van Q3 2020.



Leden en business partners van Thuiswinkel.org kunnen de Thuiswinkel Markt Monitor gratis downloaden. Ben je geen lid of business partner, maar heb je wel een account aangemaakt voor onze website, dan vind je hier de lightversie van het rapport. 

Bron: Thuiswinkel.org

Publicatiedatum: