2021 ligt achter ons. Voor veel ondernemers in de interieurbranche een jaar om nooit te vergeten. Niet alleen vanwege alle coronaperikelen. Ook het tekort aan grondstoffen en de oplopende tarieven bezorgden velen hoofdbrekens. Om maar niet te spreken over de vele openstaande vacatures.
Inmiddels staat het vizier alweer vol op 2022. Tijd om verschillende ondernemers aan de tand te voelen, waaronder Jan Maes, eigenaar van Revor Group en de Circulaire matras.
Als je minister van Volksgezondheid was, welke coronamaatregelen zou jij dan nemen?
"Voor mij is het heel simpel, de natuur grijpt in en de ganse wereld staat op zijn kop. We hebben een mortaliteit van 0.039 pct en we gooien de economie op slot. We vaccineren en het helpt niet en een kritische noot naar het vaccin mag niet..."
Hoe blik je terug op 2021?"
Ondanks de coronaperikelen heeft de consument nog altijd zin en de centen om te consumeren en investeert die graag in een nieuw bed, mooie tuinset en elektrische wagen bestuurd door zijn smart phone.
Sterke ontwikkeling online en zeer snelle wijzigende wereld zorgen voor kansen, maar waakzaam en snelheid zijn key."
Voor welke uitdagingen kwam je te staan?
"Personeel en grondstofprijzen."
Welke voornemens c.q. doelen heb je voor het komende jaar?
"Nog alles veel simpeler maken, het KISS-principe. Service zoals Coolblue bieden en na 20 jaar uiteindelijk toch doorbreken in Nederland met hulp van onze nieuwe agent Haarhuis en Jansen."
Meer informatie:
Revor Group
Noordlaan 2
8520 Kuurne
+32 56 54 12 00
info@revorgroup.be
www.revorgroup.com