Vlak voor de feestdagen lanceert Villeroy & Boch in heel Europa een crossmediale tv- en online merkcampagne, die een nieuwe kant van het merk en het huis laat zien: onconventioneel, jong en verrassend.
De Love The Moment campagne van Bathroom & Wellness en Dining & Lifestyle begint met een 30 seconden tv-spot die vanaf 22 december 2021 tot het einde van het jaar te zien is tijdens prime time op particuliere en publieke tv-zenders op de Duitse televisie en in Oostenrijk en Zwitserland. In Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Belgiƫ en Nederland zal de spot op Connected TV worden uitgezonden. Tegelijkertijd zal de campagne live gaan met video's en social media posts, inclusief extra materiaal achter de schermen. Daarnaast bieden landingspagina's op de website en in de online shop van Villeroy & Boch verdere informatie over de campagne.
Het idee: Love The Moment is geen klassieke productcommercial, maar is een merkbeleving waarin het merk op een ongewoon en andere, humoristische manier wordt gepresenteerd die past bij een jongere doelgroep. Charmant, onconventioneel en verrassend.
De campagne wordt volgend jaar voortgezet. In 2022 zal deze zich richten op geselecteerde collecties en productvoordelen met verdere visuele inhoud en online formats.
Meer informatie:
Villeroy & Boch
www.villero-boch.com