Vlak voor de feestdagen lanceert Villeroy & Boch in heel Europa een crossmediale tv- en online merkcampagne, die een nieuwe kant van het merk en het huis laat zien: onconventioneel, jong en verrassend.
De Love The Moment campagne van Bathroom & Wellness en Dining & Lifestyle begint met een 30 seconden tv-spot die vanaf 22 december 2021 tot het einde van het jaar te zien is tijdens prime time op particuliere en publieke tv-zenders op de Duitse televisie en in Oostenrijk en Zwitserland. In Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, België en Nederland zal de spot op Connected TV worden uitgezonden. Tegelijkertijd zal de campagne live gaan met video's en social media posts, inclusief extra materiaal achter de schermen. Daarnaast bieden landingspagina's op de website en in de online shop van Villeroy & Boch verdere informatie over de campagne.
Het idee: Love The Moment is geen klassieke productcommercial, maar is een merkbeleving waarin het merk op een ongewoon en andere, humoristische manier wordt gepresenteerd die past bij een jongere doelgroep. Charmant, onconventioneel en verrassend.
De campagne wordt volgend jaar voortgezet. In 2022 zal deze zich richten op geselecteerde collecties en productvoordelen met verdere visuele inhoud en online formats.
Meer informatie:
Villeroy & Boch
www.villero-boch.com


Abonneren
Vacatures
Top 5 - gisteren
- Woonwinkelketen getroffen door cyberaanval
- ''Klanten komen vanuit Duitsland en België tot hoog in Nederland naar onze zaak in Lanaken''
- Droogte slaat fundering weg bij miljoen huizen
- 'Eerste gloeilampenfabriek van Nederland' na meer dan 130 jaar failliet verklaard
- Huis kopen nog lastiger doordat hypotheek aan banden wordt gelegd
Top 5 - afgelopen maand
Weer
Villeroy & Boch viert het leven thuis
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-08-11 Nieuwe 'kunstwerken' in Flagship Store Piet Boon
- 2022-08-10 "Trots om mijn ontwerpen in het echt te zien en vast te kunnen houden"
- 2022-08-09 Na Münster en Keulen heeft Dille & Kamille nog een Duitse stad op het oog
- 2022-08-08 Royal Delft opent Brandstore op de Markt in Delft
- 2022-08-08 Onlineverf.nl en Akzonobel komen met nieuw concept
- 2022-08-08 ‘Gooise Mannen’ geven gas in de interieur-wereld
- 2022-08-08 TTP Concepts stelt nieuwe accountmanager voor
- 2022-07-22 CEO Dick van Raalte (Mars & More): "Wij hadden een agressieve omzetgroei gebudgetteerd"
- 2022-07-22 'AkzoNobel ziet verkoop van verf weer stijgen'
- 2022-07-22 Nieuwe glascollectie Belo van blomus wijkt ver af van de massaproductie
- 2022-07-22 Present Time na twee jaar terug op Trendz
- 2022-07-22 "Na 27 jaar trouwe dienst ga ik een geweldige nieuwe uitdaging aan"
- 2022-07-21 Wellmark is al bezig met de decembermaand
- 2022-07-20 'House Vitamin heeft nog een hoop te leren over de Duitse markt'
- 2022-07-20 Enorme showrooms met 'gigantische' bloemen
- 2022-07-19 Light & Living verbreekt record in Duitsland
- 2022-07-18 Collectie Zomer 2023 bij J-Line by Jolipa: "Huisshow is nu al een succes!"
- 2022-07-18 Dille & Kamille-keten krijgt 43e winkel
- 2022-07-18 Søstrene Grene opent winkel in Tilburg
- 2022-07-18 Wandkraft start online verkoop B2C: "Omzet gaat niet ten koste van onze resellers"