In het jaar 2025 wil het oer-Udense Beter Bed minstens 25 procent van de totale concernomzet realiseren met de online-verkoop. Toch gauw zo'n honderd miljoen euro. En die ambitie gaat het bedrijf niet realiseren in de bakermat Uden - de plaats waar het concern groot is geworden. Dat vertelt John Kruijssen, de hoogste baas bij Beter Bed, in een interview met Het Brabants Dagblad.
Het inmiddels bijna 38 jaar oude Beter Bed heeft voor de online-activiteiten een nieuw bedrijf opgericht, Lunext geheten. Volgens topman John Kruijssen ligt bij dit dochterbedrijf een deel van de toekomst van Beter Bed. "We maken er een apart bedrijf van. Juist om aan te geven dat het iets geheel anders betreft dan we altijd doen. Online vergt een andere benadering, andere werkwijze en andere medewerkers. Door er een apart bedrijf, met een andere naam van te maken, hopen we ook meer digitaal talent aan te kunnen trekken.”
Lees hier het gehele interview met Het Brabants Dagblad.