Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Leen Bakker speelt in op nieuwste trend binnen digitaal shoppen

Deze week was het dan zo ver: de eerste editie van de ‘Live met Leen’ show op Instagram. Innovatie en lifestyle kwamen samen in een live video shopping event, gehost door niemand minder dan Rachel van Sas-Siwaletti, ook wel bekend als Huismuts op Instagram en YouTube.


Rachel van Sas-Siwaletti.

Leen Bakker speelt hiermee in op de nieuwste trend binnen digitaal shoppen: live commerce. Tijdens de online livestream werd de nieuwste collectie onder de aandacht gebracht, waarbij fans vragen konden stellen en direct via de website de items konden shoppen. Voorafgaand aan de show konden de kijkers meedoen aan een grote winactie en tijdens de stream kon live worden meegespeeld voor een kortingscode.

De opkomende trend live commerce, ook wel live video shopping genoemd, heeft enorm veel potentie in de retailsector. Deze nieuwe manier van verkopen is een combinatie van directe aankoop van een aanbevolen product en de participatie van het publiek tijdens een livestream middels een chatfunctie. De inzet van live commerce door Leen Bakker is een mooie stap op het gebied van e-commerce. Daarnaast is Leen Bakker één van de eerste Nederlandse interieur merken die inzet op deze nieuwe trend.

Meer informatie:
Leen Bakker
www.leenbakker.nl

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer