Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer

'Kost gratis verzending bij Ikea toch geld?'

Bij een bezoek aan de Ikeawinkel in Amersfoort spreekt mevrouw X met een medewerker over de gamestoelen die ze graag wilt kopen voor haar zoons. De medewerker geeft aan dat zij de stoelen online moet bestellen en dat ze dan gratis worden verzonden. Dit staat ook op de site vermeld, maar niet wanneer mevrouw haar stoelen gaat afrekenen. Ze belt de klantenservice, maar ook deze helpt haar niet verder. Dat schrijft ze op consumentenplatform Radar AVROTROS, waar ze haar beklag doet.



"De klantenservice verklaart dat ze het niet ziet op de site! terwijl ik op meerder schermpjes telefoon en computer in het blauw staat gratis bezorging!
Ik heb een schermafbeelding opgeslagen in mijn afbeeldingen als bewijs! (boven de advertentie staat tijdelijk gratis bezorgd vanaf € 20. matchspel gamingstoel, bomstad zwart stoelen zijn per stuk €149."

"Ik zeg een klacht in te willen dienen i.v.m. met misleiding. Ze zegt dat ik de klacht kan indienen bij haar, maar ik hoef geen gegevens achter te laten want ik kan er geen correspondentie over verwachten, want ze nemen de klachten alleen mee?"

"Dus je kunt geen klachten indienen bij de Ikea?
Dus gratis verzending kost geld?
Dus de klantenservice biedt geen service aan klanten?
Dus Ikea-website: foutje of misleidende reclame?"

Bron: Radar AVROTROS


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven