'Campagne Loods 5 benadrukt het bijzondere'

Woonwinkelketen Loods 5 heeft deze maand een nieuwe merkpositionering en eerste campagne gelanceerd, in samenwerking met Bureau Lemon Scented Tea. In de campagne legt het merk naar eigen zeggen niet de nadruk op de grote collectie meubels en accessoires, maar juist op die ene bijzondere accessoire of dat opvallende meubelstuk. Dat meldt Marketing Tribune.



Volgens Verkuyl, creative director bij Loods 5, gaat de campagne over het bijzondere, dat item waar je al een hele tijd naar op zoek bent, maar waar je nooit tegenaan loopt tot het jou vindt. "Een geweldig moment, daar gaat je hart sneller van gaat kloppen. En met ons aanbod van ruim 250 merken en een eigen collectie is de kans dat je gevonden wordt het grootst bij Loods 5."



Lees hier het hele artikel van Marketing Tribune.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Instagram Facebook Rss Twitter LinkedIn

© Wonen360.nl 2021

Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven