Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Opvallende transformatie Goossens Wonen & Slapen

Van ‘retailer uit het zuiden’ naar ‘dé omnichannel-speler van Nederland’

Fabienne Geraedts en Stefan Buitenhuis vertellen in een video van Emerce hoe Goossens Wonen & Slapen transformeerde van 'retailer uit het zuiden' naar 'dé omnichannel-speler van Nederland' in de woonbranche. Ze laten daarbij zien wat de kracht is van branding voor de doorontwikkeling van je organisatie en je positionering.



Zij geven antwoord op vragen als: Hoe houd je vast aan een strategie ondanks de continu veranderende markt? Hoe zorg je dat een branding-strategie niet alleen iets is van de marketing-/branding-afdeling? Hoe neem je mensen uit de operatie continu mee in je strategie (What’s in it for them?)? Verder vertellen zij hoe je voor gecontroleerde versnelling zorgt en hoe je van een traditioneel winkelbedrijf naar een omnichannel-speler kantelt.

Bekijk hier de video van Emerce.

Publicatiedatum: