Ivonne Seifert is met ingang van 1 oktober 2021 aangesteld als directeur marketingcommunicatie bij Textiles & Textile Technologies Business Unit van Messe Frankfurt. Ze heeft Thimo Schwenzfeier vervangen, die meer dan acht jaar actief was voor Messe Frankfurt.
Ivonne Seifert.
In haar nieuwe functie is Seifert verantwoordelijk voor de marketingcommunicatie voor de toonaangevende internationale beurzen, Heimtextil, Techtextil en Texprocess, en de modebeurzen Neonyt en Val:ue, evenals communicatieactiviteiten voor het internationale merkmanagement van ongeveer 60 evenementen wereldwijd die de hele waardeketen van de textiel- en mode-industrie bestrijkt, laat Messe Frankfurt weten in een persbericht.
Ivonne Seifert trad tien jaar geleden in dienst bij Messe Frankfurt en heeft in die tijd verschillende marketingfuncties bekleed. Ze heeft marketingexpertise op zowel B2B- als B2C-gebied. In de afgelopen zeven jaar heeft Seifert de internationale topbezoekersmarketing sterk geïntensiveerd en haar expertise in het consumentengoederen- en textielsegment vergroot. In dit verband besteedde zij bijzondere aandacht aan (inter)nationale key-account retentie voor onder meer de beurzen Heimtextil, Ambiente, ISH en Christmasworld. Bovendien speelde ze een belangrijke rol bij het tot stand brengen van slimme data voor het werven van nieuwe klanten in het topbezoekerssegment, aldus de release.
Meer informatie:
Messe Frankfurt
www.messefrankfurt.com