Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Thomsit wederom bekroond tot Merk van de Eeuw

Na in 2019 al te zijn geëerd, wordt Thomsit nu opnieuw bekroond als Merk van de Eeuw. De prijs 'Duitse normen – Merken van de Eeuw' is een van de oudste in Duitsland, en wordt aan het eind van het jaar officieel uitgereikt in Frankfurt am Main.



Om de drie jaar publiceert de gerenommeerde uitgevergroep Die Zeit de bekroonde merken en definieert de who-is-who van de Duitse economie. Daarmee erkent de uitgever Thomsit als het in heel Duitsland toonaangevende merk in de vloertechniek.

Thomsit werd in 1946 als productmerk van de Thompson-Werke GmbH in Düsseldorf opgericht en maakt sinds 2017 als hoofdmerk voor vloertechniek deel uit van PCI Augsburg GmbH, de toonaangevende fabrikant van bouwchemische producten in Duitsland, met meer dan 1200 medewerkers en een omzet van aanzienlijk meer dan 300 miljoen euro. Sinds zijn oprichting heeft Thomsit, dat in 2021 zijn 75-jarig bestaan viert, met talrijke innovatieve producten gezorgd voor een revolutie op de markt voor vloerbedekkings- en parket-legmaterialen.

Holger Sommer, Director Business Unit Floor Laying Systems, is verheugd over de nieuwe onderscheiding. “Thomsit is in heel Duitsland het toonaangevende merk in vloertechniek. Sinds de herpositionering in 2019 hebben we het merkprofiel nog duidelijker aangescherpt en fors geïnvesteerd in de digitale aanwezigheid en dienstverlening”, aldus Sommer. “Maar wat vooral telt is het vertrouwen van onze klanten in het merk, waar we elke dag opnieuw aan werken.“

De prijs 'Duitse normen – Merken van de Eeuw' is een van de oudste in Duitsland. Om de drie jaar publiceert de gerenommeerde uitgevergroep Die Zeit de bekroonde merken en definieert de who-is-who van de Duitse economie. De jury bestaat uit leidinggevenden uit het bedrijfsleven, de media en de creatieve industrie, en uit medewerkers van de uitgeversgroep. Bekroond worden traditionele bedrijven met een hoge graad van erkenning, en merken met duidelijke onderscheidende kenmerken, die in het collectieve bewustzijn staan voor een hele productcategorie.

Het evaluatieproces, dat in de loop van de nieuwe editie opener en transparanter is geworden, is nu voltooid; de uitgever heeft de resultaten aan de merkeigenaren meegedeeld. De officiële uitreiking van de merkenprijs vindt plaats ter gelegenheid van de première van het boek eind 2021 in Frankfurt am Main, aan de vooravond van het Duitse Economische Forum. 

Meer informatie:
Thomsit
www.thomsit.nl 

Publicatiedatum: