Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer

Consumentengedrag tijdens corona totaal anders dan Bruynzeel Keukens voorspelde

“Wij waren vol plannen om onze nieuwe retailformule in sneltreinvaart uit te rollen. Maar door onze verwachte veranderingen in consumentenbestedingen, hebben we dit toch on hold gezet. Blijkt tijdens onze pauze dat consumenten juist meer gingen besteden, voornamelijk aan hun huis."

Dat zegt Ron van den Berg (foto), directeur van Bruynzeel Keukens. Het bedrijf is marktleider in de zakelijke markt en met 30 winkels in Nederland één van de grootste aanbieders van keukens.

Het consumentengedrag werd dus tijdens corona helemaal anders dan Bruynzeel Keuken had voorspeld. Volgens Van den Berg moet je als retailer voortdurend innoveren om de klanttevredenheid hoog te houden. "Door de toename in verkoop van keukens zagen we dat er meer druk kwam op de ondersteunende afdelingen, zoals de klantenservice en technische ordercontrole."

Bron: LinkedIn


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven