Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Beter Bed boort nieuw klantensegment aan

Slaapexpert Beter Bed introduceert haar nieuwe propositie in de Benelux: Leazzy, het slaapabonnement. Deze volgende stap in de abonnementsmarkt is in lijn met de strategie van Beter Bed Holding N.V. om meer te focussen op innovaties en de ontwikkeling van Sleep-as-a-Service.



Sleep easy, join Leazzzy

Met Leazzzy betreedt Beter Bed de abonnementsmarkt. Via een maandelijkse betaalmethode abonneren klanten zich op een boxspring. Met Leazzzy boort Beter Bed een nieuw klantsegment aan; klanten die kiezen voor maandelijks betaalgemak, zorgeloos slapen en aanvullende diensten tijdens de abonnementsperiode. Het nieuwe concept zal de klantenkring van Beter Bed uitbreiden door klanten aan te trekken die liever niet een eenmalige investering doen, maar wel op zoek zijn naar een betere nachtrust met een hoge kwaliteit van slapen.

Dit concept wordt op de markt gebracht met een nieuw online platform. Hierop kunnen klanten meer informatie vinden over Leazzzy en direct een boxspringlease aanvragen. Leazzzy is powered by Beter Bed en zal daarom te zien zijn in de winkels Beter Bed. Het eerste voorbeeld hiervan is al te vinden in de Experience Store in Groningen. Vanuit de fysieke winkel wordt de klant via een QR-code naar het online platform geleid.

Slaapabonnement en duurzaamheid
Het abonnementsmodel biedt ook voordelen vanuit duurzaamheidsperspectief: door het ophalen van het product na de abonnementsperiode als service op te nemen, wordt de mogelijkheid voor het product om het einde van zijn levensduur te bereiken en dus als afval te eindigen, geminimaliseerd. Tegelijkertijd biedt dit de mogelijkheid om de ontwikkelingen rondom refurbishen, hergebruik en recycling te verkennen en de best mogelijke oplossing te garanderen in lijn met de MVO-strategie.

John Kruijssen, CEO licht toe: “Leazzzy is een abonnementsmodel dat langdurige, dynamische klantrelaties opbouwt. Hierdoor kunnen we aanvullende diensten leveren om de slaapkwaliteit tijdens de abonnementsperiode te verbeteren. Het betaalgemak van Leazzzy zorgt ervoor dat ‘beter slapen, beter leven’ voor iedereen in een passend formaat beschikbaar is. We zijn blij dat we deze propositie aan ons huidige aanbod toe kunnen voegen, omdat we weten hoe groot de positieve impact van een goede nachtrust op de gezondheid en het welzijn van mensen is.”

Meer informatie:
Beter Bed
www.beterbed.nl 

Publicatiedatum: