Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer

CEO fonQ, Jeremiah Albinus is een van de panelleden

Hoe shopt de consument in 2030?

Expertgroep Shopping in 2030, door Magnus Red, Bluebird Day, eHealth Ventures Group en Thuiswinkel.org, is met behulp van scenarioplanning aan de slag gegaan met de onderzoeksvraag: Hoe shopt de consument in 2030.

De groep onderzocht hoe ondernemers in Nederland zich voor kunnen voorbereiden op technologische en marktontwikkelingen, veranderend consumentengedrag en thema’s zoals duurzaamheid en mobiliteit, zodat zij ook in de toekomst succesvol blijven, nationaal en internationaal. Dat meldt het platform Emerce.


CEO fonQ, Jeremiah Albinus.

Jeremiah Albinus, CEO fonQ, een van de panelleden van Shopping in 2030 kreeg de vraag welke ontwikkeling volgens hem overschat worden. “Dat het aantal webwinkels blijft stijgen (inmiddels meer dan fysieke winkels). Door standaardisering van platformen en relatief lage instapkosten is het heel makkelijk, maar e-commerce is alleen duurzaam als je werkt met een unieke propositie waarin je voldoende marge hebt om te kunnen opschalen.”

Lees hier het hele artikel.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven