Het Duitse merk FLSK is sinds kort in Nederland verkrijgbaar. De prijswinnende to-go producten zijn duurzaam, stijlvol en functioneel. Met deze kernwaarden willen ze de Nederlandse markt veroveren. Tegelijk met de marktintroductie lanceren ze een nieuw product: een koffie kop to go.
Nu ook verkrijgbaar in Nederland.
Het bedrijf uit München is niet langer een insidertip in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. De premiumproducten van FLSK zijn verkrijgbaar bij meer dan 800 verkooppunten - waaronder vooral eersteklas huishoud-, warenhuis- en conceptwinkels. Hun recept voor succes: Hoogste kwaliteit. Puristisch design. Persoonlijke service.
Hun paradepaardje is de FLSK drinkfles. Deze combineert de hoogste isolerende prestaties met een minimalistisch design. Hij houdt dranken meer dan 24 uur ijskoud en meer dan 18 uur dampend heet. De FLSK-drinkfles staat voor duurzaam drinken met stijl en zonder compromissen.
Kan een kopje koffie de wereld veranderen? Deze kan dat volgens het bedrijf wel. De cup is gemaakt van roestvrij staal en serveert tot 3 uur lang perfect getempereerde koffie zonder sporen van plastic achter te laten. Tegelijkertijd is hij lekvrij en past hij onder alle gangbare koffiezetapparaten en bekerhouders.
Dit is FLSK.
Het team van de in München gevestigde start-up FLSK slaagt erin om alledaagse producten om te toveren tot innovatieve, geliefde metgezellen. Hun hoogwaardige to-go-producten van roestvrij staal zijn niet alleen zeer functioneel, maar hebben ook meerdere prijzen gewonnen voor hun puristische design. Een bewuste benadering van het milieu is diep geworteld in de bedrijfsfilosofie van FLSK. Het merk ziet duurzaamheid als een voortdurende beweging naar het op dit moment ecologisch en sociaal best mogelijke.
De cup is vanaf oktober dit jaar leverbaar.
Meer informatie:
FLSK
international@flsk.de
www.flsk.de