Rivièra Maison zou graag een corner in de Bijenkorf willen hebben. Een hoek in het warenhuis zou goed zijn voor de merkbeleving van Rivièra Maison. Dat vertelt creative director Nico Tijsen aan RetailTrends.
"Het levert waarschijnlijk wat betreft omzet niet veel op, maar hoe mooi zou het zijn om op de Dam in het rijtje naast Gucci en Tiffany's te staan?", zegt Tijsen. Rivièra Maison had acht jaar geleden ook al een corner in het warenhuis.
De Hampton Heights XL Footstool die qua design en formaat aansluit bij de Hampton Heights XL Sofa.
Nog niet lang geleden heeft Rivièra Maison een nieuwe winkel geopend in Westfield Mall of the Netherlands. Het is volgens Tijsen nu zaak om de andere vestigingen om te bouwen. "Elke winkel moet weer een overtreffende trap van de vorige zijn. Dan rollen we vanuit daar naar andere winkels uit."
In de toekomst verwacht Tijsen dat Rivièra Maison haar winkelbestand terugbrengt naar ongeveer acht winkels of inspiratiehubs met een bar, café, restaurant en een kapper bijvoorbeeld. "Een winkel gevuld met mooie interieurs, waarbij klanten vervolgens hun aankoop online doen."
Lees hier het hele artikel.