“Het grootste probleem waar showroomeigenaren mee kampen is de vraag hoe ze online bezoekers ook omzetten in showroombezoeken, want daar wordt uiteindelijk het geld verdiend", aldus Roy Morrenhof van KGOM. Als gespecialiseerd bureau werkt KGOM uitsluitend voor showrooms en zorgen zij dat de online strategie ook daadwerkelijk voor meer klanten in de showrooms zorgt.
Roy Morrenhof.
KGOM (Karel Geenen Online Marketing) is van oorsprong een online marketing bureau wat reeds opgericht werd in 2006 door Karel Geenen en Henk Jan Dulon Barre. Door de jarenlange ervaring heeft KGOM steeds beter kunnen ontdekken waar zij toegevoegde waarde kunnen leveren. “Er is een grote wildgroei aan online marketing bureaus en freelancers die zich bezighouden met ons vak. Echter we zien dat de vraag vanuit de markt sterk is veranderd de afgelopen jaren”, aldus Karel Geenen. Hierdoor heeft KGOM zich als enige online marketing bureau van Nederland alweer een aantal jaren geleden de keuze gemaakt om zich 100% op bedrijven met een showroom te richten.
“We zien dat showroomeigenaren vaak worstelen met de online strategie. Vanuit hun eigen expertise zijn ze vooral bezig met de showroom, het product en de klant. Online marketing is een specialisatie op zich. De uitdaging zit hem in het samenbrengen van die twee werelden. Met onze unieke werkwijze zijn wij hierin geslaagd”, aldus Henk Jan Dulon Barre, directeur bij KGOM. Hierdoor hebben al veel showrooms de kracht ontdekt van online marketing, zonder uit het oog te verliezen waar het om draait: meer klanten in je showroom. Vanuit het hoofdkantoor in Deventer werkt KGOM voor een breed scala aan showrooms in Nederland en België.
Meer informatie:
KGOM
Diepenveenseweg 147
7413 AP Deventer
roy@kgom.nl
www.kgom.nl