Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Toon Ciolina van groothandel Tones Furniture:

"We hebben de hedendaagse snelheid naar de meubelbranche gebracht"

Met zijn meubelleaseconcept stond Toon Ciolina in de '25 onder de 25 van MT/Sprout', de lijst van de meest veelbelovende ondernemers onder de 25 jaar van 2020. Toen corona om de bocht kwam wilde zij het risico spreiden. Daarom heeft Toon een meubelgroothandel opgericht. "Met onze volledig geautomatiseerde groothandel brengen wij de hedendaagse snelheid in de meubelbranche. Die ontbrak voorheen", aldus eigenaar Toon van Tones Furniture.



Tones Furniture is een moderne groothandel gericht op de consument. Het bedrijf is opgericht vanuit de gedachte dat meubels produceren, importeren en uitleveren aan de klant sneller en transparanter kan. Eerlijke prijzen en korte levertijden: dat is wat de consument vraagt. "Door ons geautomatiseerde distributiecentrum tegen de grens van Duitsland kunnen we in Nederland binnen een werkdag leveren, en zelfs door heel Europa binnen twee werkdagen (behalve Zwitserland)."

"Omdat wij ons richten op sourcing, het vinden van de beste prijzen, ontwerpen en distributie, kunnen onze klanten zicht focussen op de verkoop. Op die manier bereiken we samen met onze klanten het maximale resultaat." De klanten van de meubelgroothandel worden volledig ontzorgd. "Ze hoeven niet om te kijken naar de verzending, inkoop, fotografie en after-sales", vervolgt hij.



Trendy
De collecties die Tones Furniture inkoop en plaatst in het 4000 meter tellende distributiecentrum zijn alles behalve stoffig. "We zitten bovenop de laatste trends. De collectie die wij voeren is hip en trendy met een focus op eetkamerstoelen. Wij houden in de gaten wat hardlopers zijn op de markt en kopen deze in voor onze (r)etailers." De klanten van de groothandel kunnen naast meubelen voor het volledige woonplaatje terecht. "We willen dat naast stoelen en (bijzet)tafels écht alles beschikbaar is voor de woonwinkel die bij ons wil inkopen."

Het bedrijf van Toon gaat in de afgelopen zeven maanden als een speer. "We hebben al 15 dealers die onze white label collecties verkopen, maar we hebben ruimte voor nog meer."

Meer informatie:
Tones Furniture
support@tonesdesign.nl  
www.tonesfurniture.nl