Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

‘Four Seasons presentatie Headlam is eenvoudig te wisselen, pakkend, sfeervol en compact’

Volgens Headlam moet een etalage stopkracht hebben, waarmee bedoeld wordt dat verschillende herkenningspunten van de winkel in staat zijn om een consument tot stoppen te bewegen. De groothandel  in raamdecoratie en vloerbedekkingen brengt de Four Seasons presentatie uit, waarmee een winkel vier maal per jaar een sfeervolle etalage kan creĆ«ren.



Door middel van visuals bijpassend bij de items die getoond worden, heeft de presentatie iedere keer een andere look & feel. Vandaar de naam Four Seasons presentatie. In de huidige zomer presentatie zijn de items Ted, Reveil, Aquarel, Lush en Raffia te zien.

De Four Seasons gordijn presentatie is een display die zowel in de etalage geplaatst kan worden als los in de ruimte, dus ook geschikt voor in de winkel. De presentatie is eenvoudig te wisselen, pakkend, sfeervol en compact met een formaat van 204 x 116,5 x 35cm.

Meer informatie:
Headlam
www.headlam.nl

Publicatiedatum: