Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Twaalfde editie was volledig uitverkocht

Succesvolle editie inkoopbeurs MAD! Events: ''Mensen willen elkaar weer zien en ontmoeten''

MAD! Events zit er op. Op 27 en 28 juni stonden de deuren van de Grote Kerk in Naarden open voor premium bloemisten, interieurwinkels, interieurstylisten en vele andere professionals. Exclusieve producten uit de nieuwste collecties van toonaangevende merken werden samengebracht op een unieke locatie in een prachtig vestingstadje. De eeuwenoude ambiance, gecombineerd met nieuwe, eigentijdse producten zorgde voor een prachtig tafereel. 


Bekijk hier de fotoreportage.

De professionele bezoekers konden een grote verscheidenheid aan exclusieve producten en merken ontdekken zoals van MD (Dekocandle), DutZ, Ecri Living, RL Design, Meisterwerke, Craftzz, Colors and Green, World of Some, TC Style, O4Home, Duran Interiors, Umo Art Gallery, Anke van Goor en Ruighuid. Allen presenteerden de highlights van hun nieuwste collecties.

Organisator Mariska Prins, tevens distributeur van DekoCandle, blikte tevreden terug op de twaalfde editie van MAD! Events. ''De inspirerende locatie en de aanwezigheid van exclusieve merken droegen bij aan het creëren van een onvergetelijke sfeer, die uitnodigde tot een ontspannen praatje met de collega's onder het genot van hapje en een drankje. Ik kreeg zoveel positieve reacties van bezoekers en de exposanten. Mensen hadden zin om elkaar weer te zien, bij te kletsen en er gewoonweg uit te zijn om inspiratie en ideeën op te doen. Dat was te zien. De meesten liepen hier met een lach op hun gezicht rond. Kortom, het was een groot succes!''
Het event was helemaal uitverkocht, wat betekent dat er ongeveer 600 bezoekers zijn geweest.

Bekijk hier de fotoreportage.