Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
'Als het sprookje wordt voorgelezen, reageert de lamp'

Fama Volat ontwikkelt interactieve nachtlamp

Energiemaatschappij Engie heeft de campagne ‘Vesper het vuurvliegje’ gelanceerd. Vesper legt jonge kinderen via een interactieve nachtlamp uit hoe zonne-energie werkt. De campagne is een samenwerking tussen de creatieven en digital hackers van Fama Volat, zo meldt LED Magazine.



Als het sprookje van het vuurvliegje wordt voorgelezen, reageert de lamp door te knipperen, dimmen en doven via voice recognition. De stemgestuurde lamp en sprookjesboeken worden ingezet in een campagne die draait op de sociale kanalen van Engie.

Samenwerking
​Levi Sars, creative director van Fama Volat: "Ook al is het een druilerige dag zonder zon, zonnepanelen werken ook zonder zon. Zeker op een dag als 21 juni, de langste dag van het jaar, met de meeste lichturen. Een goede dag voor Vesper, een lamp met zonnepanelen om op te laden."



Meer informatie:
Fama Volat
info@famavolat.com
www.famavolat.com

Publicatiedatum: