Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Matrassenleverancier lanceert merkcampagne

Voor topsporters is slaap van zeer groot belang, vandaar dat Oranjeleeuwin Shanice van de Sanden (KNVB), de wielrenners van Team Jumbo-Visma en atlete Lieke Klaver (TeamNL) een rol hebben bemachtigd in de nieuwe campagne van M line. Maar ook de gewone Nederlander komt aan bod; want ook goed supporten is een topprestatie. De campagne wordt medio week 25 gelanceerd. De fabrikant komt deze sportzomer met een nieuwe merkcampagne waarin de matrassenleverancier laat zien dat het Official Sleep Supplier is van verschillende, belangrijke sportbonden. 



Nachtrust is de basis van elke prestatie

Sinds de oprichting in 2001 is M line onlosmakelijk verbonden aan topsport. Het effect van goede nachtrust op sportieve prestaties is altijd een kernwaarde geweest voor het merk. M line is dan ook trots op het feit dat de sporters van Ajax, TeamNL, Team Jumbo-Visma, Fonds Gehandicaptensport en de KNVB zich ’s nachts opladen op hun matrassen. Steffy Postma-Clephas, Brand Manager van M line: “In de nacht wordt de basis gelegd voor elke prestatie overdag. Op wat voor manier je ook moet presteren. We zijn er dan ook erg trots op dat alle topsporters ons tegenwoordig goed weten te vinden.”

Vorig jaar is M line een nieuwe weg ingeslagen, door ook de gewone Nederlander in hun campagnes te betrekken. Niet alleen topsporters moeten overdag optimaal functioneren, elke Nederlander heeft baat bij een goede nachtrust. Het is wetenschappelijk bewezen dat slaap de belangrijkste herstelactiviteit van het lichaam is. In de nacht wordt de basis gelegd voor elke prestatie overdag. “Een goed matras is daarom essentieel in het dagelijkse bestaan van iedereen die overdag moet presteren, op welke manier dan ook. Zo zorgen we dat heel Nederland beter slaapt en beter functioneert,” aldus Sharon van Kempen (Marketing Manager M line). Deze lijn wordt doorgetrokken in de nieuwe commercial. 



Over M line
M line is een merk van DBC Nederland (Dutch Bedding Company), een dochteronderneming van Beter Bed Holding B.V.. Sinds september 2001 is M line een prominente aanbieder van slaapsystemen binnen Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. Het merk produceert kwalitatief hoogstaande matrassen met een gepatenteerde techniek die dynamische ondersteuning, optimale ventilatie en goede bewegingsvrijheid levert.

Meer informatie:
M line
www.mline.nl

Publicatiedatum: