Al meer dan 30 jaar een belangrijke speler in de wereld van oppervlakken voor architectuur en design, vernieuwt Silestone – een merk van Cosentino Group – zijn identiteit. Dit symboliseert zowel een externe als een interne transformatie.
Sinds vorige week heeft Silestone by Cosentino een nieuwe stem om mensen te blijven inspireren door middel van innovatieve en duurzame ruimtes, gebaseerd op waarden die essentie, persoonlijkheid, innovatie, verantwoordelijkheid en menselijkheid vereisen. Deze kwaliteiten maakten Silestone vanaf het begin uniek.
Silestone lanceert een nieuw logo vol kracht en persoonlijkheid, geworteld in de transparantie en verantwoordelijkheid die inherent zijn aan het DNA van het merk en het bedrijf zelf. Nabijheid, frisheid en eenvoud worden gecombineerd met een nieuwe typografie, ontwikkeld door Cosentino’s Image & Brand-team in samenwerking met het onafhankelijke adviesbureau Nadie, om het merk een veel
meer ervaringsgericht en emotioneel karakter te geven.
Meer informatie:
Silestone - Cosentino
www.cosentino.com