Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Cosentino verandert huisstijl Silestone

Al meer dan 30 jaar een belangrijke speler in de wereld van oppervlakken voor architectuur en design, vernieuwt Silestone – een merk van Cosentino Group – zijn identiteit. Dit symboliseert zowel een externe als een interne transformatie.

Sinds vorige week heeft Silestone by Cosentino een nieuwe stem om mensen te blijven inspireren door middel van innovatieve en duurzame ruimtes, gebaseerd op waarden die essentie, persoonlijkheid, innovatie, verantwoordelijkheid en menselijkheid vereisen. Deze kwaliteiten maakten Silestone vanaf het begin uniek.

Silestone lanceert een nieuw logo vol kracht en persoonlijkheid, geworteld in de transparantie en verantwoordelijkheid die inherent zijn aan het DNA van het merk en het bedrijf zelf. Nabijheid, frisheid en eenvoud worden gecombineerd met een nieuwe typografie, ontwikkeld door Cosentino’s Image & Brand-team in samenwerking met het onafhankelijke adviesbureau Nadie, om het merk een veel
meer ervaringsgericht en emotioneel karakter te geven.



Meer informatie:
Silestone - Cosentino
www.cosentino.com 

Publicatiedatum: